Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

doomslu

Ik weet totaal niet waarover het precies gaat, maar enkel ongepaste bijdragen worden geschrapt. Dat is toch logisch en maar goed ook?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

dani ik hoop dat je je mening herziet...........zoals in de echte wereld is is deze mini wereld (op schaal) spiegel van de grote wereld waar het ook niet helemaal rechtvaardig gaat of je denk dat het zo is/gaat.
Of hoe het zou moeten gaan of hoe jij, anderen en ik het zouden willen. Mensen blijven mensen ondanks hun gebreken mens en maakt dat ons dan niet wat we willen zijn MENS(elijk) :-\ :-\ :-\ ::) Toch gedacht om echt niemand tegen het hoofd te stoten! ;)

Gerolf

Citaat van: dani op 08 april 2017, 09:18:55 AM
zonet tot de constatatie gekomen dat er wee berichten zijn verdwenen

Bedoel je twee of weer ? Hoe dan ook is er bij mijn weten recent niks geschrapt.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

efl045

doomslu

D_Loc

Nu dan maar weer even een (voor mij) positief bericht:

Vandaag de Eisenbahn Kurier (5/2017) ontvangen waarbij voor het OntraXS! artikel mijn foto's zijn gebruikt  :). Daarbij zit ook een foto van de baan Oeversijde van Evan.

Ik was hiervoor enkele weken terug via Flickr benaderd door een redacteur van het blad met het verzoek of ze enkele foto's mochten gebruiken.

Met de "aandoeningen" gaat het inmiddels ook een stuk beter maar optimaal is het nog niet. Achter de PC zitten is er nog even niet bij dus kan helaas nog niet verder met de filmpjes van Rail en OntraXS!
Maandag mag ik weer naar de reumatoloog en krijg ik de definitieve uitslag van de onderzoeken maar verwacht hier vooralsnog geen verrassingen. Tot nu verloopt het ziektebeeld precies zoals verwacht volgens de informatie die ik heb gekregen/gevonden.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

raf

kut programma eindelijk goed aan het werk gekregen
1 knop om meerdere keuze's te maken en het werkte allemaal tegen als gek
maar uiteindelijk het toch werkend gekregen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Voor wie niet gelooft in "vijgen na Pasen" ?
Juist koper gehad die hier buiten gegaan is met 19 NMBS AFB modellen uit mijn verzameling zelfbouw Ho.
Zijn nu allemaal verkocht, in totaal de 26 stuks, enkel nog 3 originele staan hier nog maar das misschien voor "vijgen na de Sint"?
En dat maakt mijnen dag dus inderdaad goed.
Den Eric.

rgp

Dani,

Een beetje ontgoocheld dat je dat nu pas merkt.
Over modelbouw kun je op dit forum wel wat vinden, maar soms gaat men de algemene toer op en dan moet je op je woorden passen, want wat men ook zegt: vrije meningsuiting is hier niet altijd de regel.
Ik kan meerdere voorbeelden aanhalen waar tegenstrijdigheid in houding, éénzijdige berichtgeving, ..... aan de orde van de dag zijn.
Vroeger maakt ik mij daar druk in, nu niet meer, want:
- er zijn andere dingen in het leven dan modelbouw
- er zijn andere fora dan deze.

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

raf

twee duikboten de deur uit gewerkt nog 2 te gaan
nu een fail safe aan het ineen branden maar juist ontdekt dat de ontvanger zijn laatste stand onthoud dus de fail safe werkt niet
gr raf 

doomslu

Mijn jongste dochter wordt er volgende week 23.
Reeds als kind maakte ze me elk jaar voor mijn verjaardag een kalender. Eerst met tekeningen, maar de laatste jaren met foto's, netjes geprint bij een fotoservice.
Ik weet niet meer hoeveel ik er al heb...

Vandaag kreeg ik de nieuwe in de bus. Wel een weekje te laat, maar toch een leuke verrassing.
Enkele plaatjes plaatste ik hier: http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,12791.480.html

Peter

Koffer gepakt, en morgen voor 10 dagen met ons tweetjes naar onze Belgische kust uitwaaien (of uitregenen?)
10 dagen geen treinen, geen modelspoor diskussies, geen PC. Enkel zon ( regen??) zee en wandelen. Zalig
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

peter geniet er van zou ik zeggen
een beetje stoom aflaten kan nooit kwaad
maar daarna er terug volop tegen aan natuurlijk LOL
gr raf

efl045

Ondanks de regen toch een mooi zicht uit mijn treinenkamer deze morgen.

En Peter, dat is de reden waarom ik de rolgordijntjes meestal open laat ;-)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: efl045 op 26 april 2017, 08:40:52 AM
Ondanks de regen toch een mooi zicht uit mijn treinenkamer deze morgen.En Peter, dat is de reden waarom ik de rolgordijntjes meestal open laat ;-)
eerlijk gezegd moet er in die natuur al andere dingen te zien zijn voor mij in natura om die gordijntjes open te laten ! 8) 8) 8) ;D ;)