Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

3rail

Ziet er weer schitterend uit Floris.

Ben benieuwd naar het vervolg. :D

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Gerolf

Machtig mooi gemaakt. Dat loc-park ziet er geweldig uit in zijn omgeving  :P  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

krisds


mahtoska1

Ik sluit mij aan bij alle voorgaande reacties...

59erke

Die lokjes doen me denken aan "het kalf" van de Nmbs, maar dan in een industrieel geheel.

Uiterst origineel en prachtig uitgevoerd
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Floris

Dank, jongens!
Voor wie Aurelie gemist heeft op ontraxs hier nog een filmpje van alle hobbels samen op mn rondraasrondje. Hier ook met zwaailicht! (dat deed het op ontraxs niet want de ecos van evan is vlaams en mijn locje en dus de decoders waals en ja, dan wordt het meteen moeizaam  ;D )
MOV_2334 by Floris Dilz, on Flickr

sdz1976

De andere loco,s op oeverzijde missen hoogst waarschijnlijk Aurelie nu al :)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

DFS

jammer dat ik Ontrax heb moeten missen, ziet er een knap gezelschap uit!

modelbouwpatrick

Floris leuk u nog gezien te hebben en bedankt voor leuke babbel  en het is een mooie stelletje wat daar rond reed

modelbouwpatrick

Floris welke decoders zitten er in die locjes

Floris

Allemaal lokpilot v4, mijn standaard geworden omdat ze behoorlijk kortsluitingsbestendig zijn, wat wel prettig is in zelfgemaakte locjes met wat rommelig gemaakte bedrading  :-X 8)
Koe en kalf hebben steeds een eigen decoder, in de koe zit er ook nog een powerpack aan, die heeft wat meer ruimte.

evan

Hey,

Floris, een fraai portretje van Aurelie  :)




Ze kwam helemaal vanuit Luik tot Oeversijde voor een vrachtje ijzer en andere rommel...

Groetjes,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Floris


loebaske


modelbaanHO

Wanneer die Kadee koppeling er niet zou opzitten zou je zweren dat het een foto van de echte trein is.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be