Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Citaat van: sdz1976 op 01 februari 2017, 09:54:13 AM
Citaat van: Floris op 01 februari 2017, 09:44:14 AMdie bulldozer MOET KAPOT.

Is je aardig gelukt van er een mooi kunstwerkje van te maken 8)
Vind hem nog veel fraaier nu :D

Absoluut ! Erg mooi resultaat, zowel de tinten, verftechniek als constructie (of beter: destructie)  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

... en die emmer op de uitlaat is een erg grappig detail (oh wee! Er zou regen water in de uitlaat kunnen komen, onze buldozer mag vooal niet roetsen!)  ;D Erg goed gedaan, boeiend om te bekijken.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

sdz1976


Water in de uitlaat zou het einde van de motor kunnen betekenen, de cilinders kunnen zo namelijk vol water lopen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Floris

Ja, er heeft nog iemand plannen met de onderdelen van de motor geloof ik. Straks komt er nog een andere iets completere dozer naast te staan, daarvan later meer als ie af is. Weet nog niet waar ik ze ga neerzetten, maar er is vast wel ergens een plekje voor te vinden, ergens half in een struik bijvoorbeeld.

DFS

Knappe modellen Floris, lees ik dit goed en zijn deze beschikbaar bij Artitec?

Floris

nou, die van artitec moet je wel eerst zelf aan gort zagen en het halve motorblok maken. Voor wat er nieuw is bij artitec, zie de site, maar t schijnt volgens beneluxspoor allemaal erg tegen te vallen, daar doe je dan je best voor.   :'( ;D

het lijkt mij wel leuk eens zo'n ding kant en klaar als wrak uit te brengen, dus wie weet, ooit...  ;)

Stedahult

Dat zijn ook weer de hufters die zelf niets, maar dan ook niets kunnen.
Mvh. Steef

Floris

hahahaha ach ik wist t allang vantevoren, geen treintjes geen interesse.  ;D

loebaske


Weer eens nieuws en weer een knap staaltje modelbouw.....TOP

Tjalling

Citaat van: Floris op 01 februari 2017, 19:34:56 PM
hahahaha ach ik wist t allang vantevoren, geen treintjes geen interesse.  ;D

Nouja, Artitec heeft mij héél erg gelukkig gemaakt met de aankondiging van die smalspoorlokjes. Lijken verdacht veel op Windhoff, en dat verbaasd mij. Ik heb zelf een dergelijke machine 1:1, en vind dat toch wel heel erg leuk!


Groet,
Tjalling
 

Floris


Tjalling

 

Floris

oh, een duitser die weleens vaker info organiseert voor ons en die in Rheine woont vond leek dat wel een leuk idee.  ;)

SuSke

Citaat van: Floris op 01 februari 2017, 19:34:56 PM
hahahaha ach ik wist t allang vantevoren, geen treintjes geen interesse.  ;D

Maar er zitten wel een paar leuke items in het nieuwigheden boekje die je op zowat elke baan kan gebruiken links en rechts. Dus je arbeid is niet voor niets geweest Floris
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.