Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

raf

Roland ik begrijp je volledig hoor want deze mensen doen wat ze kunnen maar zijn inderdaad onder bemand
en daar mag gerust reclame voor gemaakt worden
hier was het zo dat ze allemaal aan het eten waren en zo de diagnose toestellen onbemand bleven
dit is de  intensive afdeling waar hij op licht hé
en een vraag waarom er iets is gedaan hoeft geen uren te duren maar kan kort uitgelegd worden
maar de gegeven uit leg van we weten het niet roep bij mij vraag tekens op

maar ach er zijn inderdaad ergere dingen in het leven natuurlijk
alleen zit dimitry zijn diagnose om het er levend van af te brengen niet zo goed uit
hopelijk kunnen we volgende week eens lang gaan maar mijn vrouw wil niet door de week richting antwerpen van wege de drukte

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Bolje

Moeilijke dagen, lijkt mij...

Dani, Peter en Raf, veel sterkte in deze zware tijden.
@ Dani, doe de groeten aan Sarah en wens haar veel beterschap
Vele groeten,
Ronald

modelbouwpatrick

philippe_007

3rail

Heren, veel sterkte in deze moeilijke tijden. :(

Edward.

Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Kautenbach

Het verdorie, sterkte ermee allemaal🤔🙄

dani

Aan de kant van Sarah gaat het intussen beter.  Ze hoest een pak minder (logisch, haar longen zijn "gestofzuigd" en de slijmprop die er zat is weg).
Voelt zich nog wel wat flauwkes (longfunctie is gelukkig terug al op 80% en stijgende) maar het komt in orde.  Nog een weekje antibiotica in 't ziekenhuis en dan mag ze hopelijk "life as usual" hervatten. Oef !

Bedankt voor al de steun iedereen hier.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Das goed nieuws, geniet nu maar van het weekend na deze stresserende dagen

raf

dani das goed nieuws

langs hier geen vorderingen te melden en dat is op zich ook al goed nieuws
want stil staan betekend dat het voorlopig niet erger is geworden

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 22 september 2016, 12:52:05 PM
Je kunt alleen proberen om er voor hem te zijn, en het voor hem zo aangenaam mogelijk te maken.
In kleine stappen neem je afscheid.  Later zal je met dankbaarheid naar die momenten terugkijken ...
hetgeen dat niemand horen wil heeft zich deze morgen voltrokken. Deze morgen werd pa nog geholpen bij het wassen, was even vriendelijk en behulpzaam als anders, maar opeens ging het echt zo snel dat men ons belde met de vraag............
niet echt afscheid kunnen nemen want hij was al heengegaan naar ma toe. Ik denk dat hij het ons en zichzelf heeft willen besparen .......

dani

sterkte Peter en familie !!!!   
Jammer dit te moeten lezen  inderdaad....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Ja inderdaad, Sterkte voor jezelf en de hele familie.
Het is voor jullie zwaar geweest om een man zo te zien achteruit gaan.
Met vriendelijke groeten
Peter

ThierryDS

Sterkte aan allen hier!

Bolje

Innige deelneming, Peter
Veel sterkte voor u en de familie
Vele groeten,
Ronald

Gerolf

Onvermijdelijk, en waarschijnlijk goed voor je pa, maar toch een pijnlijk moment. Ik wens jou en je familie het beste !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw