Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

GDE

Amai wat een prachtig gedetailleerde electriciteitspaal. Zeer mooi wat jullie daar maken  ;)

3rail

Heerlijk wat je hier allemaal laat zien. :D :D

Doe je dat ets werk zelf, of besteed je dat werk ergens uit?

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

krisds

Ongelooflijk die elektriciteitsmasten, de trap, het geheel.  :o Zoveel detail

Floris

Goed.... weer een weekendje verder, hobbyclub lopen spelen in mijn hobbyhok met een paar vrienden die ook nog wat projectjes bij zich hadden, wat irritante muziek aan, bier erbij en lekker wat klooien. Geen moordend bouwtempo maar wel gezellig!
Paar plaatjes van wat een en ander bij mij opleverde:
Stort-tuut met trap:
DSC_1475 by Floris Dilz, on Flickr

DSC_1474 by Floris Dilz, on Flickr

Stukkie rollen voor een lopende band, dit ding wordt straks afgegoten:
DSC_1472 by Floris Dilz, on Flickr

en weer wat strippies geplakt aan de toren van vorige keer. veel gedetailleerder dan dit wordt ie denk ik niet, het ding is min of meer achtergrondvulling dus tis wel genoeg werk geweest zo...:
DSC_1469 by Floris Dilz, on Flickr

DSC_1471 by Floris Dilz, on Flickr

DSC_1470 by Floris Dilz, on Flickr

Dat was m weer voor nu... ;)

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske


sdz1976


Geen moordend tempo zegt die grapjas :)

Vind het geweldig!!!!

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Chrisrail

#683
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

DFS


Gerolf

Evergreen zal blij zijn met je sponsoring  ;D
Erg mooi gebouw(d)  8)

(ik vind smileys beter werken dan grote tekst)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

pandur

Floris,
Kan je het gebouw deels uitmekaar nemen voor het spuitwerk ?
Het binnenwerk vergt toch een bijzondere behandeling, niet ?
Super hoe je vordert !
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

Floris

Dank, mannen!
Ja voor evergreen is dit goeie handel!
Het gebouw kan niet uit elkaar, dit soort gebouwen is van binnen heel erg stoffig en heeft daardoor eigenlijk maar 1 kleur, alles is open genoeg om er van buitenaf nog wel wat mee te kunnen qua een beetje drybrush hier en daar... Het bakstenen onderstuk is wel los trouwens.


Floris

ROEST!
DSC_1489 by Floris Dilz, on Flickr
8)
En zoals vaag te zien linksonder, de onderverdieping van de berg heeft nu ook en muur links van het laad/losgebouw en zo is er nog wel het een en ander gebeurd aan klein gerommel... maar was gister vooral druk met ruzie maken met mn airbrush. Luchttankje van de compressor was lek, dus eerst dat dicht smelten, dan de spuit zelf die ergens valse lucht trok, dus wat afdichtingen vervangen door aftermarket tuningonderdelen (stukje draadisolatie enzo) en ik was weer een paar uur verder en had heel veel rotzooi gemaakt en was niks opgeschoten.  :-\

kuthobby by Floris Dilz, on Flickr

loebaske