Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Windows 10

Gestart door Peter, 27 april 2016, 11:45:56 AM

Peter

Heb daarstraks, per ongeluk, op de mail van Windows op installeren geklikt.
Na de geruime tijd dat de installatie duurde, blijkt alles ( hardware en software) gewoon normaal te functioneren.
Dus...een pak van mijn hart (na alle negatieve kommentaren die er reeds over geschreven waren)
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Ik heb het steeds uitgesteld, omdat ik vrees voor drivers. Het is al miserie om Windows7 64bit drivers te vinden voor vb de Lenz LI-USB interface. Ik heb nog niets gevonden voor Windows 10. En dan zijn en nog een hoop andere drivers waar ik geen weet van heb of ze beschikbaar zijn in W10 (oudere printers zoals Lexmark, Arduino USB, ...)

Werkt alles bij jouw? Printers? Sturing van modelbaan?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Bij mijn Officejet (printer/scanner HP 6500A), fototoestel (Nikkon) en HD cam (Canon) enz. werkt alles zoals voorheen
Mijn baan is niet computer gestuurd.
Met vriendelijke groeten
Peter

PietB

Nou ik heb met mijn Lenovo Laptop G710 van plm 1 1/2 jaar oud veel gelazer gehad.
Zoals Michiel schrijft drivers vooral.
Dus ik ben weer terug naar W8.1

Vandaar ook mijn profiel tekst.

grt Piet.

Ronald

Zoals al eerder geschreven werkt W10 goed, hier op een i3 desktop en een Celeron laptop. Met beide loopt alles.

adrievans

Ik ben ook weer terug naar w7 , bij mij gingen w10 en de printer (canon pixma mp540) niet samen
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Michael

In begin veel ellende gehad met W10 maar inmiddels loopt alles hier als een zonnetje, verschillende laptops en een desktop, inclusief alle randapparatuur.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Ik heb lang gewacht, maar dan de stap gewaagd en alles is vlekkeloos verlopen.
Een paar weken geleden ook de al wat oudere PC omgezet, zonder problemen en daarna de Surface Pro 3 ook.
Geen enkel probleem met drivers gehad op deze 3 toestellen. Je moet dus wat geluk hebben zeker?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *