Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Mogelijke fraude op 2ehands. -- OPGELOST! --

Gestart door ward, 14 april 2016, 20:15:38 PM

gunmax1

Citaat van: doomslu op 16 april 2016, 18:13:00 PM
Ik heb dit draadje nog een nagelezen voor alle zekerheid.
De enige die het woord oplichter heeft gebruikt is ... Franky.  :-\

Voor de rest lijkt het me dat de waarschuwing van Ward terecht is.
Misschien komt alles nog goed, maar enige voorzichtigheid lijkt me geboden als je een week niets hoort van iemand die online handelt.
Wat Ward deed, was ons verwittigen. Is daar iets verkeerd mee? Ik denk het niet.

vol mee eens

chef garde

#61
Citaat van: doomslu op 16 april 2016, 18:13:00 PM

Wat Ward deed, was ons verwittigen. Is daar iets verkeerd mee? Ik denk het niet.

Eind maart prijs overeengekomen, 1 april betaald, tot op heden niets ontvangen, enkel een mail dat er wegens ziekte niets kon verstuurd worden.  Laat ons hopen dat ik het aan het verkeerde eind heb en alsnog mijn gerief krijg.  Ik geef het nog tijd tot eind deze week maar vrees ervoor.  Als ik de loc in keurige staat ontvang tegen eind deze week zal ik mijn verontschuldigen tov de verkoper voor mijn haast tijdens zijn zieke dagen.  Als ik mijn geld teruggestort krijg, zal ik zwijgen en is de kous daarmee af.  Krijg ik eind deze week niets dan traceer ik de verkoper.

Heb ze aangepast Peter (MetPeterGaatHetBeter)

Houdini

Wouter,

PM :).




Ward,

intussen zijn we een kleine week verder. Heb je al meer nieuws?

ward

Jelle,

Geen nieuws, dus mijn vermoeden wordt alleen maar groter..
Ik wacht nog geduldig af.. Misschien (lees hopelijk) ben ik alleen maar wat te snel geweest en is mijn angst voor niets nodig geweest. Van zodra ik iets hoor van de verkoper of het pakketje toch nog zou toekomen laat ik het direct hier weten..
Afwachten zeker..?

Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

SuSke

Ik heb even eea nagetrokken tussen de "leveranciers" van Ward en Chef-Garde en het gaat hem om 2 verschillende verkopers.
Chef-Garde heb ik ondertussen al gerustgesteld, want ik heb al meerdere soortgelijke ervaringen gehad met zijn verkoper.

Nog veel succes gewenst Ward, en hopelijk vindt je eerstdaags een pakketje in de bus.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

misschien dat Wouter die eerdere reaktie verwijderd ? :-\

ward

Vandaag bericht gehad dat de persoon door een sterfgeval in de familie er even uit was geweest maar dat het pakketje eerstdaags verzonden is. Hem direct mijn oprechte deelneming gewenst en tevens via hier nog eens de excuses voor het "verdenken".
Was gewoon ongelukkig toeval van slechte timing..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Metpetergaathetbeter

EIND GOED AL GOED ! Helaas voor de verkoper een mindere leuke fase in zijn leven

philippe_007

Dat de verkoper zijn hoofd er niet naar staat om verzendingen in orde te brengen dat versta ik wel,
maar wel spijtig dat hij zijn kopers niet even een berichtje heeft gestuurd met zijn situatie.
Dit had zulke situatie vermeden en de koper had er zeker alle begrip voor.

Enfin Einde goed al goed.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 28 april 2016, 14:41:34 PM
Dat de verkoper zijn hoofd er niet naar staat om verzendingen in orde te brengen dat versta ik wel,
maar wel spijtig dat hij zijn kopers niet even een berichtje heeft gestuurd met zijn situatie.
Dit had zulke situatie vermeden en de koper had er zeker alle begrip voor.
mijn gedacht !  ;D ;)

centauri167

Citaat van: philippe_007 op 28 april 2016, 14:41:34 PM
Dat de verkoper zijn hoofd er niet naar staat om verzendingen in orde te brengen dat versta ik wel,
maar wel spijtig dat hij zijn kopers niet even een berichtje heeft gestuurd met zijn situatie.
Dit had zulke situatie vermeden en de koper had er zeker alle begrip voor.

Enfin Einde goed al goed.

+1

@Ward: post hier zeker nog wanneer je je pakje effectief hebt ontvangen want dan pas is het echt in orde.

gunmax1

Citaat van: philippe_007 op 28 april 2016, 14:41:34 PM
Dat de verkoper zijn hoofd er niet naar staat om verzendingen in orde te brengen dat versta ik wel,
maar wel spijtig dat hij zijn kopers niet even een berichtje heeft gestuurd met zijn situatie.
Dit had zulke situatie vermeden en de koper had er zeker alle begrip voor.

Enfin Einde goed al goed.
+1

raf

materiaal gekocht via ebay en nog steeds niet geleverd
het zit vast in walonie ergens bij de douane
de kostprijs was 16 euro dus ????
had na de 34 dagen een klacht geplaatst bij ebay en direct van de verkoper een mail
hij had de dagen gereset terug op 35 en vroeg om de klacht weg te halen want anders zou hij niet meer mogen verkopen op ebay
daar ik zeker weet dat de goederen wel opgestuurd waren heb ik dit dus ook gedaan
de goede man heeft de goederen opnieuw opgestuurd zonder dat ik iets moest betalen
heb ik mail terug gedaan indien ik nu twee paketten zou ontvangen ik alsnog dat tweede gewoon zou betalen
eerlijk duurt het langst en als dat langs beide kanten komt is dat alleen maar positief
het voordeel is dat ik bij hem nu nog delen ga bestellen want als je moet kiezen tussen 16.30 of 16.31 bij hem dan neem ik door het vertrouwen toch die 16.31 euro
en die prijs is echt belachelijk hoor want het gaat over 100 processoren 16F628A
voor die prijs heb je der hier 10 in de winkel
en ja ik ga er dan 200 hebben dus ik moet niet kijken op eentje LOL
daar ik deze ook in mijn boten gebruik voor allerhande sturingen ga ik er zeker veel plezier aan hebben

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

ward

Vandaag pakketje gaan afhalen zoals afgesproken in het postkantoor.
Tussendoor deed de post wat moeilijk, maar vandaag de wagons in onberispelijke staat gaan ophalen.
Wagons waren zeer goed verpakt en alles in nieuwstaat.
Het ging dus allemaal om een toevallige samenloop van ongelukkige omstandigheden, en ik die misschien ook wat snel ongerust was.

Mvg,
Ward  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--