Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Schol!!!

Gestart door Rochevalien, 03 juni 2006, 23:26:43 PM

Rochevalien

Na enig speurwerk op de site van Electrotren vond ik deze 2 leuke wagons:

imghttp://i11.photobucket.com/albums/a179/Rochevalien/1637.jpg/img

imghttp://i11.photobucket.com/albums/a179/Rochevalien/1636.jpg/img

Op de foto's kan je jammer genoeg niet zien tot welke maatschappij deze wagons behoren en of ze wel bestaan in deze versie.Weet iemand daar wat meer over?
Wat ook doodjammer is dat Electrotren blijft vasthouden aan zijn "koppeling met veertje" systeem dat overduidelijk zichtbaar is.
Hopelijk passen ze dit niet meer toe op die aangekondigde 2-assige SNCF ertswagens.Electrotren is al bij al een merk dat aan de weg timmert,vind ik.

Gerrit

tufken

Ze zijn wel mooi die logo's
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door tufken

>>> Maar ge krijgt daar dorst van h?.

Gerrit

Kedeng Kedeng

Er zullen veel mensen interesse hebben in deze wagens,
Wel alleen om naar te kijken [;)]

tufken

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

citaat:
Geplaatst door tufken

>>> Maar ge krijgt daar dorst van h?.

Gerrit

Die had ik al [;)]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

railbusje

Volgens mij zijn dat fantasiemodellen, Belgisch bier wordt niet per spoor vervoerd omdat de afstanden te klein zijn. Van Biervliet heeft ook al een hele reeks met Belgische biermerken uitgebracht.

Johnnytrein

Inderdaad mooi om naar te kijken en dorst van te krijgen. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janjozef

Gaat in de richting van al de bierwagons die marklin en roco al hebben uitgebracht, al had ik deze nog nooit gezien.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door railbusje

Volgens mij zijn dat fantasiemodellen, Belgisch bier wordt niet per spoor vervoerd omdat de afstanden te klein zijn. Van Biervliet heeft ook al een hele reeks met Belgische biermerken uitgebracht.

>>> Belgisch bier wordt niet per spoor vervoerd ....in Belgie ,maar waarom zou Interbrew geen brouwerij hebben in Spanje waar ze dat w?l doen? Maar wat dan met die Leffe??? In elk geval heb ik nog nooit een bierwagon gezien met deze versie van wagon(zijwanden met dekzijl)Langs de andere kant ,zo vervoerd men ook bier in vrachtwagens dus dit moet wel voor kortere afstanden zijn.
Ik ben hierdoor wel nieuwsgierig geworden,?n dorstig[;)]

Gerrit