Nieuws:

Nu in MSM 272 TEST: Märklin reeks 17 | L.S.Models 2707 Certus | Piko NS 7501 | P.I.R.A.T.A. NS-nachttrein

Hoofdmenu

Belgische graanwagenset van M

Gestart door BD1701, 01 juni 2006, 18:21:55 PM

BD1701

Iedereen onder ons weet ondertussen al wel dat M?rklin dit jaar een set uitbrengt met 3 graanwagons van het type Uapps, met name 2 wagons in het grijs met opschrift "TMF CITA" en ??n wagon in het geel met opschrift "CITA". Nu is mijn vraag, reden deze veel rond in deze kleurstelling gemengd dus of niet? Eventueel foto's hiervan. Verder had ik graag geweten wanneer deze presies uitkomen en wat normaal de prijs zal zijn, alvast bedankt voor de info.

Jurgen

Naar de M?rklin site gaan, produkt informatie aanklikken,  artikelnummer 46327 ingeven en je hebt de adviesprijs. Ongeveer 10 % aftrekken van die prijs en je krijgt de verkoopsprijs.

Simpel h?. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loebaske

All?, weer eens een aanvulling van de bestaande graanwagens,
zijn er hier die er soms te koop hebben, van de vroegere
uitgavens....

loebaske

Bedoelde de graanwagens van Rivarossi,
enne weet iemand of die nog in de handel zijn ??

Thanks  Eric

janjozef

Hornby heeft ze juist terug uitgebracht, natuurlijk geen belgische versie. Ze zijn dus volop te koop, al weet ik niet wie in belgie ze verkoopt.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

locomotion

Ik dacht dat de nieuwe graanwagens van de Hornbygroep intussen door Jouef zijn uitgebracht. Heb ze vorige week nog bij jocadis zien liggen. Wel in SNCF uitvoering.
locomotion

janjozef

Jouef is van de hornby groep. Onder Lima verkopen ze die trouwens ook en voor de intaliaanse markt kan het dan rivarossi zijn, kunt ge in de katalogus nakijken. zie http://www.ontrackscart.co.uk/other/hi/mainhornbyinternational.html

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

BD1701

Ik had nog een vraagje over deze wagons type Uapps.
Weet er namelijk iemand of deze wagons ook gebruikt worden voor het vervoer van suiker? Of als de ander versies (met platte zijwand) ook gebruikt kunnen worden voor het vervoer van suiker of niet? Want ja, je hebt eigenlijk twee verschillende versies van deze Uapps wagons, met bolle zijkant en met een platte zijkant. Weet iemand waarom dit zo is?
Alvast bedankt voor de reacties