Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

nieuw(s)

Gestart door Metpetergaathetbeter, 20 augustus 2015, 20:43:08 PM

reeves

Het groen was idd een beetje flets maar de algemene indruk was top!

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 21 augustus 2015, 11:45:21 AM
Ik zal deze avond jullie wensen vervullen.  :)
die foto mag, de rest niet Luc, we kunnen ons nog steeds behelpen met de dames !  ;D ;)

doomslu

Met dank aan Peter voor het begrip.  ;D


Let even niet op de kleuren, maar vertel als er iets scheef zit!

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

kleur ja dat ziet er niet uit ! Heb je nog een andere foto uit een ander oogpunt, op deze lijkt hij nogal hoekig !

Metpetergaathetbeter

verder fraaie afwerking en de gele banden lijken erg zuiver te zijn !

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Ziet er  magnifiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiek uit!

Wie zei daar dat de ma/fle correct was,
zal wel zijn maar deze mag er gerust aankomen,
Daar nog een goeie sound bij en klaar voor het topic "wat maakte vandaag je JAAR!"
Chinese kleurtje niet in ogenschouw genomen...

;)

vyncky

De front lijkt mij zoals daarboven vermeld wat hoekig. vooral de ronding van het dak boven de ramen. Op de onderstaande foto's lijkt dit in werkelijkheid meer afgerond.



http://www.lijn58.be/Rollend%20materiaal/HLD/Reeks%2059/Type%20201,%20Reeks%2059.html

Verder een mooi lokje  :)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

centauri167

Ik vind de ruitenwissers wat dik uitvallen als ik met de foto's vergelijk, maar voor de rest ( buiten die ene kleur dan ) ziet het er wel een topmodel uit.

Ik kijk uit naar de vergelijking tussen dit model en de marlkin/ trix versie ( was gisteren verkeerd toen ik roco noemde, dat is natuurlijk geen  echte vergelijking ) in de toekomst.

OlivierV

Misschien best nog meer foto's van het model. Een echte zijkantfoto een echte voorkant en dan nog een paar van opzij. Dan kunnen we beter controleren? (: verder ziet hij er al goed uit zo op het eerste zicht.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Luc, gaat VBV nog veranderingen aanbrengen naast de juiste groene verf, is dit het definitieve model, want die de bovenkant van het model loop recht door daar waar volgens mij bij de echte de ronding reeds zijn aanvang neemt !

En sakkeren achteraf brengt ook niets op, vandaar mijn vraag of er nog voor hij gefabriceerd wordt nog iets kan bewerkstelligd worden ?

Groeten Peter ;)

Huugooke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 augustus 2015, 17:42:12 PM
Luc, gaat VBV nog veranderingen aanbrengen naast de juiste groene verf, is dit het definitieve model, want die de bovenkant van het model loop recht door daar waar volgens mij bij de echte de ronding reeds zijn aanvang neemt !

En sakkeren achteraf brengt ook niets op, vandaar mijn vraag of er nog voor hij gefabriceerd wordt nog iets kan bewerkstelligd worden ?

Groeten Peter ;)
dat is bezichtsgedrog ;D

Ben

Hier gaat het mis:



Maar verder een mooi lokkie. :)

Gr, Ben.

bollen neus

Citaat van: doomslu op 21 augustus 2015, 21:02:31 PM
Met dank aan Peter voor het begrip.  ;D


Let even niet op de kleuren, maar vertel als er iets scheef zit!



Scheef? Het spoor ligt scheef.
Den Eric.

vyncky

Citaat van: Ben op 22 augustus 2015, 18:37:40 PM
Hier gaat het mis:



Maar verder een mooi lokkie. :)

Gr, Ben.

Dat bedoelde ik ook Ben, ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)