Nieuws:

Nu in MSM 270 TEST: NMBS reeks 17 van A.C.M.E./Treinshop Olaerts | L.S.Models I11 OUIGO | L.S.Models I11 EuroCity | NMBS stortwagen type 1212H van REE | Autotransporter TA52 van Makette | Kato Class 66 Lineas met geluid | Stoomloc nummer 4 VSM van ESU

Hoofdmenu

Budget Line

Gestart door thor, 10 januari 2013, 12:29:26 PM

AtMoPo

Dat door sturen zullen ze niet doen denk, dan is het hek van de dam en kan het makkelijk doorgespeeld worden aan wie het wil.
AtMoPo

OlivierV

Citaat van: AtMoPo op 27 juni 2015, 09:44:10 AM
Dat door sturen zullen ze niet doen denk, dan is het hek van de dam en kan het makkelijk doorgespeeld worden aan wie het wil.
Of misschien zetten ze de soundfile er kosteloos terug voor je op als je eens langsgaat.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

755philippe

Ik weet niet of VBV de sound zomaar gaat doorsturen want die zijn beveiligd tegen het kopieren wat wel normaal is. Ik vrees dat je met je loc naar zijn winkel zult moeten gaan zodat hij die er kan opzetten. Vbv neemt de geluiden zelf op van de echte locs en gaat zijn bestand niet zomaar aan iedereen doorsturen. Hij steekt er trouwens geld en tijd in. Bij de vorige aktie van msm bij de 5523 docht ik het geluid van die loc te kopiëren om in een van mijn andere type 55 te steken maar dat ging niet. Deze geluiden zijn allemaal beveiligd.

Mvg

755philippe

gardevil

Mailtje gezonden, maar intussen is het probleem opgelost. Had blijkbaar een backup genomen ;) wist deze alleen niet meer staan :(

Intussen rijdt hij terug als een zonnetje.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Rangeerduivel

Citaat van: gardevil op 27 juni 2015, 10:18:28 AM
Mailtje gezonden, maar intussen is het probleem opgelost.

En ondertussen zit VBV in zijn rommelbak als een gek te zoeken naar die sound-file! ;D ;D

;)

ems

Van Biervliet heeft weer 2 versies van de reeks 62 uitgeleverd:
Gele 6203 met Infrabel-logo's en de 6219 in het "1970-groen", maar wel als TP 5/6 versie.

Toevalligerwijs heeft de echte 6219 een schliderbeurt gekregen en is weer teruggebracht in de oorspronkelijke 1970-schildering (met doorgetrokken gele band langs de daklijn):
http://www.wallorail.be/images/0815/6219.jpg
Groet, Edwin

Metpetergaathetbeter

niet zolang geleden zag ik hem nog staan(vorige week) in Gent-Zeehaven,vraag is of dit wel de 6219 is want dan moet hij wel heel rap gechilderd geweest hebben want ik dacht hem daar gezien te hebben, missen is nagenoeg niet mogelijk daar dit nog de enigste groene 62 is ! Op Railfoto 2000 staat de maand augustus, klopt ook niet kan dan maar een paar dagen geweest zijn.

Trouwens wat wij zo vreemd vonden dat papier om af te plakken vertoont geen enkel spatje verf op zijn minst vreemd  :-\

Rangeerduivel

FOTOSHOP!!!

;D ;D

Bekijk de loc eens aandachtig,
het is er net éne van TRAINZ...

;)

celtjan

Fotoshop op schaal 1:1? Dacht ik niet
De 6219 2 weken terug in haar nieuwe 'oude jasje' aan de Tankinstallatie te Merelbeke waargenomen.
En vorige week in de werkplaats, na het binnenrijden, nog eens goed m'n ogen opengewreven...

Gr,
Jan

hapkin

Nog geen nieuws van een blauwe 6215... 8)

Metpetergaathetbeter

hij zou in de maak zijn !

OlivierV

Citaat van: hapkin op 15 september 2015, 23:12:39 PM
Nog geen nieuws van een blauwe 6215... 8)
Den blauwe van vroeger?

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 september 2015, 16:12:54 PM
hij zou in de maak zijn !
Die oude of die nieuwe in het mottige Infrabel-jasje?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Sicco

De 6215 staat niet voor binnenkort op het programma. Eerst komen er andere varianten die een deel hier zeker zal smaken  ;D

hapkin

aha ,vertel daar eens meer over ... ;D