Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

Jurgen

Stop met daar foto's van te plaatsen. [:(!] Mijn geld is op en hoe meer foto's ik zie, hoe liever ik hem toch wil kopen. [:p]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

Ach, ik wil hem ook kopen Jurgen. Maar daar mijn baan draait om Belgische diesels kan ik zonder problemen nog wachten tot de laatste nummervariant ergens volgend jaar [;)] Ik gebruik hem dan wel als vitrinemodel

MARKLINRIJDER

Heb daarstraks de loc even een korte rit laten maken op de clubbbaan.  Deze rijdt ongelooflijk soepel.  Er hing wel geen slaap achter.  Ik moet zeggen voor de eerste loc van LS zeker een 11 op de schhal van 10.  Uitstekende bedrukking, prima rijeigenschappen.
Mooi zo.

David

ERVIN

Hey Tufken,is dat om mij nog meer op stang te jagen dat je hier een foto plaatst??[:D]
Ik kan hem pas begin volgende week komen halen,mijn werk laat mij niet gerust,doeme toch h?!![xx(]

Maar ik heb hier nu al 5 min.met grote ogen zitten kijken,wat ziet hij er toch prachtig uit!!![:0]
LS-models[:X][:X][:X]

Brunel

citaat:
Geplaatst door loco

Brunel.
Blijkbaar heb jij geen abo op Modelspoormagazine. Hoeft ook niet. Maar in het laatste nummer staan de rijeigenschappen uitvoerig beschreven.

Ik heb gekocht en gelezen. Een aandrijving vergelijkbaar met Roco. Meer hoef ik niet te weten. Gefeliciteerd LSmodels.
enne
meer, meer, meer.[:D]

mardelat

Gisteren bij CL-DECOR gaan halen; prachtig machien, rijdt ook zeer goed en is tamelijk geruisloos, zelf op een spoor dat enkel op een spaanderplaat ligt. Qua afwerking: mag mijn inziens gerust naast Hag en Lemaco staan; LSM heeft werkelijk prachtig werk geleverd. Als de 15 en de 18 van dezelfde kwaliteit zullen zijn wordt dat een prachtige collectie. Doe zo voort LSM.

tonycabus

Met die Mashima-motor erin rijdt die [:p][:p][:p]volgens mij nog smeu?ger dan een Roco. Ongelooflijk: analoog model op een B?hler-trafo geprobeerd op vuile K-rails (in 2rail aangesloten): een OPENBARING! Kwijl kwijl[:)]
Het wachten was dat waard, Dani?l en Alain!
Je draait de knop van de trafo nauwelijks en dat ding begint te kruipen. Chapeau, les gars!!!!![:0]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

factageklerk

mooie machine[:p] maar hoe zou deze presteren bij het 3 railsysteem op een marklinbaan en kan hij zonder problemen over de kleinste marklin c railboog rijden en kan hij alle soorten wagons van marklin of van andere merken slepen zonder deze uit de rails te trekken [?]

treindumping

dat weten we maar binnen een paar weken,
maar LS kennende zal dat geen probleem zijn.

M4m

Ik weet nog dat men in MSM nr 1 (pagina7) sprak over een model van de reeks 13.
Wanneer is het eerste nummer nu weer verschenen?
Als je dat artikeltje terug leest zie je dat het een heel avontuur is geweest om een model te krijgen tot op onze modelspoorweg.
Spoorse groeten, Peter

Anarchy

Vandaag in de winkel HLE 1330 met geluid bezig gezien en gehoord. Geen woorden voor, prachtig gewoonweg. De loc is gewoon super gedetailleerd en het geluid is echt prachtig! Voor mij komt er volgend jaar zeker en vast eentje als vitrinemodel.

Tom

Die 13, hoeveel kost die nu standaard DC eigenlijk?
Tom

13erke

Bij Tufken (modeltrein-paradise.be) 191 , bij Jocadis ongeveer 194 eur , veel verschil zit er niet op. AC moet ongeveer 225 kosten . De geluidsmodule (loksound V3.5) kost bij vanbiervliet 99 eur(actieprijs!!)

BD1701

Eind vorige week ben ik ook mijn 1330 gaan halen, en dit is werkelijk een prachtig machine geworden. Het heeft langer geduurd dan verwacht, maar ons wachten is meer dan beloont met een topper van formaat wat mij betreft, zeer goed afgewerkt, zeer goede rij-eigenschappen, stille motor, kortom ik had niets anders verwacht dus is deze loc reeks 13 voor mij gewoonweg af. Bedankt aan Daniel, Alain en het ganse LS-team voor deze prachtige realisatie. Ik wacht althans volop op de toekomstige modellen van de reeks 13 want bij ??n stuk zal het zeker niet blijven bij mij.
Uitkijken doe ik alvast ook vol spanning naar de loc reeks 18, als deze ook zo super afgewerkt zal zijn enz. wordt dit alweer een echte parel van formaat, LS-models heeft een heel goede weg ingeslagen wat mij betreft.

tufken

Het nummer 1357 van LS in DC

is beschikbaar in Belgi? vanaf 06 october 2006
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "