Mininatur en ER Decor

Gestart door loco, 25 april 2006, 22:28:23 PM

loco

Weet iemand uit het hoofd en met enige zekerheid waar je hier in Belgi? productebn van ER Decor en MiniNatur kunt vinden en kopen? Wat ER Decor betreft, liefst iets meer dan hydrofibre en liefst decoratieve landschapsmaterialen.
Loco

loebaske

Ewel, ik ben daar ook naar op
zoek, men vermeld dikwijls in
tijdschriften dat het op het
vaste land verkrijgbaar is...
maar een adres zou begod een
goede richting zijn, en ook al
is het gratis reklame voor deze
zaak, het is idd. meer dan welkom.

MARKLINRIJDER

Patrick Dankaert is hiervan importeur, verdeler.  Misschien weet hij wel raad.  Contactgegevens: www.modeltrainservice.com

janjozef

Ik weet dat collectorsbank mininatur heeft liggen maar ik weet niet wat juist. Zeker niet het ganse gamma.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loco

Collectorsbank heeft momenteel jammer genoeg niets liggen.
Ook niets bruikbaar van ER-Decor.

Voor ER-decor kan ik inderdaad bij Danckaert informeren of bij de grootmeester himself (Ronny Eggermont, alias ER).

Wie MiniNatur importeert weet ik niet. is dat niet GPP die vroeger ook door Patrick Danckaert verdeeld werd?

Loco


loebaske

We zijn op de goede weg...
Amaai, wat is dat tof om tips
van andere mensen te mogen
ontvangen, alvast bedankt
voor de reacties.

MARKLINRIJDER

Wat betreft Mininatur, kan je rechtsreeks bestellen.  Hier het adres:
www.mininatur.be

Groetjes,
D.

Johnnytrein

MARKLINRIJDER, uw link werkt niet. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

Johnny,

De juiste website is:

"www.mininatur.de"

Dus DE in plaats van BE
Met vriendelijke groeten
Peter

hobbyist


Tom

Ik dacht onlangs gelezen te hebben in MSM dat GPP de samenwerking gestopt heeft met danckaert, en nu zelf hun producten verdeeld bij de winkels om zo meer berijkbaar te zijn op de markt.
Tom

loco

Inderdaad Danckaert is gestopt met GPP.
Kent er desondanks iemand een handelaar in Belgi? die het toch in huis heeft
Loco

Koen

Hallo Loco,

Ik denk dat Collectorsbank GPP in huis heeft. Anderzijds kan je rechtstreeks in Frankrijk aankopen.
Vermoedelijk ga ik in Juli in Frankijk hen een bezoekje brengen. Zij zitten ter hoogte van Lyon. Ik denk meer dan de moeite waard om hen even te bezoeken.
Nooit te oud om te leren

Tom

Jocadis mischien want die hebben tamelijk veel maar ik kan dit niet met zekerheid bevestigen.
Anders bij h?nerbein eens kijken in Aken, ik ben er nog nooit geweest maar ik zou wel eens willen gaan, die zouden ook veel in huis hebben.

http://www.huenerbein.de/
Tom

bartie

Het Spoor verkoopt via hun website die vouwbalgen van GPP, dus zal men daar wel aan het volledige gamma geraken zeker.

Groetjes Bart.