Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

MARKLINRIJDER

Mathias,

Waarom vertel je het niet?  ESU heeft het geluid van de 13 reeds opgenomen.  Patrick vertelde ons dat reeds op de voorstelling in de club van de ECOS.  prachtig toestel overigens.  Voor zij die een locprogrammeerbox hebben, is het zelfs reeds downloadbaar op http://www.loksound.de/index.php?showId=237.  Onderaan staat het geluid van de 13(53401).

Groetjes,

David

13erke

Deste beter dat ze het al gedaan hebben, kan iemand die koppeling openen ? Bij mij doet de computer niets (er staat nochtans Java op).

MARKLINRIJDER

Bij mezelf werkt het nochtans wel.

Ga naar http://www.loksound.de/  Kies voor downloads,
daar kies je voor locsound V3.5, vervolgens voor Ger?uschdateien f?r Eloks en daar onderaan op de pagina vind je de sound. (in ESU format)
Trouwens ik weet niet of jullie deze al kenden http://www.parsifalproduction.com/F_art_25.htmlzij beschikken over zowat alle belgische locgeluiden.

Groetjes,

David

TrainTechnology

citaat:
Geplaatst door marklinhobaan
Maar het valt af te wachten of Locsound hiervoor de moeite gaat doen. Het is een vrij klein aantal locs die gebouwd worden van type 13-3000 en de kostprijs om het geluid te produceren is wel vrij hoog veronderstel ik. Of ze dan voldoende winst kunnen maken valt af te wachten. Dus zolang een ander merk de 13 niet uitbrengt zal het niet gebeuren vrees ik.

Jongens, ik WEET al hoe hij klinkt, de soundfile staat hier op mijn PC ! [:p]

Niks afwachten, niks hopen, als je morgen een decoder wil met het geluid van de 13 erin, dan bestel je die maar bij je handelaar. ESU bestelcode: 53401 [^]

En nu gij [:D][8D][;)][:)]

Mattias

PS: Als iemand vindt dat ik teveel emoticons gebruik, sorry daarvoor, maar ik vind dit wel even amusant...

(EDIT) Ik was even te snel, 'k zie dat er al mensen zijn die hem gevonden hebben... Ik wist niet dat hij al op de site stond, dit kan nog maar sinds gisteren of vandaag zijn...

ERVIN

Hey Tufken, kan jij die decoder voor mij even bestellen, en je mag hem er ook al insteken ook, als je wil tenminste h?.[;)]

13erke

Op de site van Tufken staat de 13 nu aangekondigt, leverbaar vanaf de 21sten september.[:D]

13erke

De wisselstroomversies van de 1330 en 1357 zijn gepland voor 18 oktober volgens de site van Tufken.
De 1357 DC komt 5-6 oktober.
ik kijk er naar uit...

tufken

De volgende nummer na de 1357 is voor Kerstmis in geschenkverpakking

De reeks 18 voor begin tot half Januari 2007 voor het eerste model, en het zal niet meer zolang duren als de 13, ze kennen nu de technieken en de problemen die zich voordeden bij hun eerste loc.

We zijn trots op het mooie model en een dikke proficiat voor Alain en zijn collega.

Doe zo verder !!!!!!!!!!!!!!!!!!
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Kedeng Kedeng

Tufken weet jij waneer de 1319 uitkomt?

tufken

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

In 2007 februari, of sneller als de eerste nummers snel uitverkocht zijn
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

loebaske

Dat ze maar niet te snel uitverkocht zijn....[;)]
want mijne bruine kan da nie trekken   [:)][:)]

7003

Op www.ebay.de staat er al 1 te koop aangeboden met foto's.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door tufken

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

In 2007 februari, of sneller als de eerste nummers snel uitverkocht zijn

Oei das wel wat laat.
Maar ik denk toch dat het sneller gaat zijn,
Die eerst nummers zullen de deur wel uitvliegen [;)].

13erke

Nieuwe fotootjes van de 13 , helemaal afgewerkt (dus met trapjes voorraan en bedrukte draaistellen)

ERVIN

[:0][:0]OOOHHH wat is hij mooi!!!