Nieuws:

Nu in MSM 257 TEST: NMBS type 2021 ex-DR-Bremen * Fleischmann NMBS bagagewagen * REE Sggrs '80 containerwagens in N * PIKO NS dieselloc serie 2000 in N * Zwenkdakwagens van Albert Modell

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Michael

Citaat van: ERVIN op 11 april 2015, 20:35:37 PM
Daar wacht ik al lang op hoor Suske  ,zowel in deze kleuren als in de vorige kleuren  ,alleen een volledige stam gaat een beetje te lang zijn denk ik. ;)
Erwin misschien als je hem wilt laten stoppen in het station van jou, maar dat is een nadeel van een kopstation... bij de rest kan je gewoon doorrijden, doen bij mij de ICE en de thalys ook, geen ruimte om te stoppen dus doorgaande trein!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ERVIN

@Michael , een nadeel is dat niet hoor , een kopstation , alleen moet je zien dat je een stuurstandrijtuig hebt , of een loc aan beide kanten van je sleep of een Thalys o.i.d. hé , ik weet niet uit hoeveel wagens een Eurostar bestaat , maar mijn perronlengte is beperkt tot 3.60m. ( als je dat een beperking kan noemen natuurlijk) ;)

ceuleer

Citeer
ik weet niet uit hoeveel wagens een Eurostar bestaat , maar mijn perronlengte is beperkt tot 3.60m. ( als je dat een beperking kan noemen natuurlijk) ;)

18 tussenwagons Erwin !
met de Power Cars erbij toch 2 keer zo lang als uw Thalys.

ERVIN

:o :o wow , dat is een serieuse treinlengte dan , bedankt Gunter.  ;)
Daar is zelfs mijn station dus te kort voor. ???

Dirky

Dagje Keulen i.v.m. nieuw project. Veel verkeer op de Südbrücke... Meeste foto's slecht door duister weer... Toen de zon weer scheen moesten we opnieuw naar huis...

reeves

Daarstraks, voor ik ging werken, zag ik in de verte een infrabelloc rijden, dus ff de achtervolging ingezet en deze opgewacht om een klein filmpje van de maken,het was trouwens de onkruidverdelgingstrein, vroeger(jaar geleden) reed deze met een groene en gele 62'er, nu dus met twee 62'ers in de infrabel kleuren

Filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=ysp4fzPlVxw

Groet Tom

ward

Citaat van: reeves op 17 april 2015, 18:46:43 PM
Daarstraks, voor ik ging werken, zag ik in de verte een infrabelloc rijden, dus ff de achtervolging ingezet en deze opgewacht om een klein filmpje van de maken,het was trouwens de onkruidverdelgingstrein, vroeger(jaar geleden) reed deze met een groene en gele 62'er, nu dus met twee 62'ers in de infrabel kleuren

Filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=ysp4fzPlVxw

Groet Tom

Als ik me niet vergis hebben deze beide een revisie gehad na een aanrijding.
Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

OlivierV

Daarnet vroeg kameraad Stephen (Binco) me om foto's te gaan nemen, ik was bijna thuis en thuis aangekomen bleek er nog batterij op het fototoestel te zitten. Dan maar met de fiets naar Beervelde getsjeesd. Hieronder de geschoten prentjes.

Zo kan het wel weer.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

evan

Die laatst heb ik deze namiddag door Mechelen weten komen :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

Gaat niet over die treinen, hier zie je verschillende foto's op bijna het zelfde punt genomen, wel kijk eens naar het kleur verschil van het landschap en zo kan ook het kleur van het rollend materiaal anders gaan uit zien....

OlivierV

Citaat van: loebaske op 24 april 2015, 13:04:02 PM
Gaat niet over die treinen, hier zie je verschillende foto's op bijna het zelfde punt genomen, wel kijk eens naar het kleur verschil van het landschap en zo kan ook het kleur van het rollend materiaal anders gaan uit zien....
Ook het uur van de dag maakt uit. De eerste 2 13's zijn zeker een uur voor de laatste 13 getrokken. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Dat wist ik al, je zag het aan de wolken, daarmee zie je dat sommige kleuren ook dan kunnen verschillen van rollend materiaal....

Rangeerduivel

Havoc

Niet alleen dat, maar als je camera automatisch belicht kan die ook verschillende instellingen maken die de kleur er anders doen uitzien.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ERVIN

Kopertrein doorheen station van Mol , op weg naar Olen.