De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

tufken

Volgende week, maar bij ons zijn ze al binnen

Patrick
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Anarchy

citaat:
Geplaatst door tufken

Volgende week, maar bij ons zijn ze al binnen

Patrick

Zowel de 5166 als de 5106?
*EDIT* Kheb het antwood op uw site al gevonden. Ik wist niet direct hoe het systeem in elkaar zat. 5106 dus binnenkort

Anarchy

WAUW! [:0] Adembenemend mooi! En dit alles binnenkort op mijn baan [;)] Wel nog even wachten [V]

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Anarchy

WAUW! [:0] Adembenemend mooi! En dit alles binnenkort op mijn baan [;)] Wel nog even wachten [V]

Idem idem idem [V]

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

HMM,ik was er eerst niet zo voor te vinden,maar nu ik de foto's heb gezien,begin ik toch serieus te twijfelen om hem ook te kopen,prachtige loc.[:p]

Maar er komt nog zoveel uit h? de komende maanden.[:I]

the_gold

zal hem niet kopen , meschien wel de 41 ! aleen eens de prijs bekijken , dan de 26en27 die nog moeten uitkomen en mn verlanglijstje is weer ingekort ! ik denk toch dat ik de 41 zal kopen , ben niet echt voor het stel te vinden maarja ... het is eb blijft mooi ... normaal bij de stel vooraan aan de neus kan je lezen naar waar hij rijd he boven de ruit van de bestuurder ? hopelijk word er een naam van een station in gezet [|)]

theedooz

Hmmmm, die 5166 heeft net als de .5172 dikke koplampringen. Dat betekent dat 'ie alleen inzetbaar is als museale loc, en slechts gedurende een korte periode dat 'ie die lampringen (nog) had. Helaas was destijds de gele belijning nog een stuk donkerder. Maar goed; wie weet kan je lichtgeleiders met dunne koplampringen (van de 5106 ofzo) bij Mehano nabestellen.

Grtz!
Tedo

Arbeco

Ja hoor, alweer een knaller!! Zal er eens aan moeten denken om een extra vitrine aan te schaffen...[:D] Wat een prachtmachien!

Groeten Arbeco.
Old diesels never die...

tufken

Foto's zijn vernieuwd

Ze zijn prachtig,

* ze hebben elk een ander dak
* de belijning vooraan is afgerond bij de 5106
* de 5166 heeft brede ringen rond de lichten
* de 5106 heeft op de zijkant ander kentekenplaten

en nu de portomonee zoeken  [:D][:D][:D][:D]

De reeks HLD 41 komt ten vroegste in october

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Anarchy

Mooi Tufken! Na een dag werken zijn de foto's een mooie beloning [;)]

Rotsgieter

En wat vinden jullie van de blauwe uitvoering ?
Ik heb het exemplaar van Arbeco in mijn handen gehad en ik moet zeggen het is even wennen maar hij ziet er echt prachtig mooi uit KLASSE !

Mvrgr.  Hans

Anarchy

In het begin vond ik hem niet mooi. Maar hoe meer ik hem zie hoe mooier ik hem vind. Ik twijfel er nog aan om hem te kopen, maar ik denk toch dat ik hem niet zal nemen.

Jurgen

Ik zit hier nog steeds te wachten tot Vanbiervliet uit verlof is. Mijn 5166 is daar besteld.
Heel toevallig begin ik opnieuw te werken als Vanbiervliet terug opent. Ik ben nog nooit zo hevig geweest om terug te mogen gaan werken. [:D][:p]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik zit hier nog steeds te wachten tot Vanbiervliet uit verlof is.

Daar wacht ik ook al vol ongeduld op sinds de dag dat ze in verlof gingen [}:)]