Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

reeks 13

Gestart door dikken, 21 november 2004, 23:44:56 PM

Nonkelronnie

citaat:
Geplaatst door rgp

De oplage is vrij beperkt en ik vermoed dat wie niet besteld heeft, (nog) langer zal moeten blijven wachten.

Ik ga volgende week mijn exemplaar ook gaan bestellen. Hopelijk kan die nog mee met de 1e oplage.
Kan ik met mijn 1e loonbriefje ooit een loc kopen die ik al lang wil.
Hopelijk brengt LSM snel een nieuwe oplage van de I11-rijtuigen uit, zodat de IC-A snel kan rondrijden op mijn (toekomstige) baan

janjozef

besteld is hij, betalen moet nog komen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Anarchy

Deze zal ik spijtig genoeg aan mijn neus moeten laten voorbijgaan [:(] Mijn diesels kosten mij momenteel teveel [:D]

Peter

Ik zal hem wel kopen maar nog niet direkt. Heb reeds op vrij korte tijd de 6215, een 51(sound) en de 5001 (sound) gekocht plus die
WLAB-30 van LSM. De volgende zullen twee MW.reeks 41 zijn (een met en een zonder sound-sept.okt.)
Een baan bestaat tenslotte uit meer dan enkel loks en wagens.
Met vriendelijke groeten
Peter

rixke rail

Misschien lichtjes off-topic :
Deze week een godswonder gezien : een duo 13'en zo proper wit, als kwamen ze direct uit de fabriek, geen stofje zat er meer op : ik was nochtans klaar wakker, getuige twee collega's.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janjozef

Zeker dat het 13en waren en geen luxenburgse 3000, deze laatste zijn gewoonmijk wel proper

Jan

D_Loc

citaat:
Geplaatst door janjozef

Zeker dat het 13en waren en geen luxenburgse 3000, deze laatste zijn gewoonmijk wel proper

Jan

Ik denk dat het echt 13'en waren. Ik was afgelopen vankantie in Luxemburg en daar kwam ook een goederentrein voorbij getrokken door 13'en die zeer proper waren. Ook ik kon mijn ogen bijna niet geloven.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

ERVIN

En heeft daar niemand foto's van genomen??Spijtig.
Ik zag gisteren in Berchem,t'ja ik was weeral daar,twee 13en in dubbeltractie met een kolentrein,heel erg fris zagen die gasten er nochtans niet uit.
Maar ook ik heb daar geen foto van,ik moest ze in de zon trekken en die foto is jammer genoeg mislukt.[:(]

rixke rail

citaat:
Geplaatst door ERVIN

En heeft daar niemand foto's van genomen??Spijtig.

Ik ging naar mijn werk, 'k neem dan niet gauw een camera mee. Al heb ik me dat wel al enkele keren betreurd.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janjozef

Ik heb er ook spijt van dat ik niet elke dag mijn fototoestel bij heb.Een reeks dubbeldekkers M6 tussen twee 21/27en en getrokken door een 77 ziet ge niet elke dag. Spijtig geen kamera. En vuil 13en zie ik ook elke dag, maar proper nog niet gezien

Jan

Jurgen

Vandaag mijn 59 van M?rklin gaan afhalen in Heverlee. [:p]
En wat zag ik op de terugweg? 2 13'en met slechts 8 goederenwagens. En ja, het waren proper gewassen 13'tjes.
Dus rixke rail, kgeloof u. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Koen

Hoi Ervin,

Terug van weg geweest. Ik heb een aantal foto's in Muizen bij Mechelen getrokken van 4 13'ers, vermoedelijk op weg naar de werkplaats.

MVG

Koen

Nooit te oud om te leren

ERVIN

Haa de koen,ik ben weeral blij dat je terug uit verlof bent,want nu begint mijn verlof bijna [:D].
Mooie foto's man,en ze zien er zo proper uit,heb ik nog maar zelden gezien.[:I]

Koen

Hoi Ervin,

Spijtig genoeg is dat van mij bijna voorbij. Dinsdag moet ik terug beginnen werken. Maar dat is nodig want de laatste tijd komt er heel wat nieuws uit h?.
Als je graag de originele grootte hebt, laat het dan maar weten. Dan stuur ik deze per mail door of bezorg ze je op CD.

Groetjes,

Koen
Nooit te oud om te leren

janjozef

Ze hebben blijkbaar bij de NMBS enkele jobstudenten aangenomen voor de locs te wassen, of hebben ze grafitti spuiters gepakt soms [:)]

Jan