Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

LS Models levering december 2014

Gestart door TBCédric, 12 december 2014, 18:10:09 PM

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OlivierV

Nieuwe uitleveringen van de i2 rijtuigen is toch niet verkeerd?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

TBCédric

Citaat van: OlivierV op 13 december 2014, 17:34:46 PM
Nieuwe uitleveringen van de i2 rijtuigen is toch niet verkeerd?

Nee, dat zeker niet maar bij de eurofirmaqtjes/ I6'jes zijn ze ons wel vergeten.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

chef garde

De onderste setjes I6'en hebben in ons land gereden en staan zeker op mijn verlanglijstje!

Metpetergaathetbeter

Citaat van: chef garde op 13 december 2014, 18:06:52 PM
De onderste setjes I6'en hebben in ons land gereden en staan zeker op mijn verlanglijstje!
zijn die anders dan die van Roco ?
Groeten Peter ;)

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 december 2014, 18:41:44 PM
Citaat van: chef garde op 13 december 2014, 18:06:52 PM
De onderste setjes I6'en hebben in ons land gereden en staan zeker op mijn verlanglijstje!
zijn die anders dan die van Roco ?
Groeten Peter ;)

Duurder al zeker  :o 8) ::) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter


SuSke

De waarheid mag toch gezegd worden, niet  ::) :-X

Maar dat zal dan het supplementje zijn voor die wc die ge niet ziet zitten  :'( :'( ::) ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Dan moet ge de deur open doen hé! :P

Laat de Belgische rijtuigen nog maar even zo, ik moet weer even sparen, ook al heb ik dit jaar héél weinig modelspoor gekocht.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter


OlivierV

Citaat van: LS Models op 13 december 2014, 17:37:07 PM
Citaat van: OlivierV op 13 december 2014, 17:34:46 PM
Nieuwe uitleveringen van de i2 rijtuigen is toch niet verkeerd?

Nee, dat zeker niet maar bij de eurofirmaqtjes/ I6'jes zijn ze ons wel vergeten.
Ik heb er zo al een pak van Roco liggen, waarom zou je er dan nog van LS Models kopen?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

BD1701

De Belgische I6-rijtuigen heeft LS zeker niet vergeten, maar die komen er pas normaal in het eerste kwartaal van volgend jaar, eerst komen de andere Eurofima rijtuigen aan bod. Ik zou zeggen in de toekomst misschien meer bestellingen plaatsen, zodat we dan misschien onze rijtuigen rapper krijgen. In ieder geval ik wacht vol spanning af, ik heb ook al een hele hoop I6'en van roco, maar toch ga ik de LS-Models varianten ook volgen, want die rijtuigen zijn toch telkens prachtige exemplaren die ze uitleveren. De I10 volgt rond dezelfde periode van de I6'en, dus da wordt mooi.
 

Sicco

Meer bestellingen plaatsen? Ja goed plan, ik heb een hele berg LSM producten in bestelling staan. Sinds 2006/2007. Rangeerlocs, staalwagens, ertswagens enzovoort. Niks meer van gehoord.

Waarom zou je überhaupt iets bestellen als je amper informatie krijgt over wat er te bestellen is (referenties, versies, uitvoering, nummers) en je voortdurend maar moet afwachten of het spul überhaupt ooit komt?

SuSke

Citaat van: Sicco op 14 december 2014, 20:42:50 PM
Meer bestellingen plaatsen? Ja goed plan, ik heb een hele berg LSM producten in bestelling staan. Sinds 2006/2007. Rangeerlocs, staalwagens, ertswagens enzovoort. Niks meer van gehoord.

Waarom zou je überhaupt iets bestellen als je amper informatie krijgt over wat er te bestellen is (referenties, versies, uitvoering, nummers) en je voortdurend maar moet afwachten of het spul überhaupt ooit komt?

+1
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janieburton