Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

computer-printer-hd

Gestart door janieburton, 23 januari 2014, 21:18:31 PM

janieburton

Goed en wel maar mijn probleem met mijn computer en HD was nog niet opgelost, Dani had mij een tip gegeven en ik had een vraag gesteld mbt tot een eventuele oplossing

Ja mijn computer irriteert mij nog steeds en moet ik nu de laptop van iemand anders lenen .

Ben nu ook de link kwijt ivm de oplossing om mijn printer te resetten.


 
 

Huugooke

Citaat van: janieburton op 23 januari 2014, 21:18:31 PM
Goed en wel maar mijn probleem met mijn computer en HD was nog niet opgelost, Dani had mij een tip gegeven en ik had een vraag gesteld mbt tot een eventuele oplossing

Ja mijn computer irriteert mij nog steeds en moet ik nu de laptop van iemand anders lenen .

Ben nu ook de link kwijt ivm de oplossing om mijn printer te resetten.

irriterend hé ;D ;D ;D

http://inkjetprinterhelp.us/epsonSSC.html

janieburton

Citaat van: Huugooke op 23 januari 2014, 22:10:45 PM
Citaat van: janieburton op 23 januari 2014, 21:18:31 PM
Goed en wel maar mijn probleem met mijn computer en HD was nog niet opgelost, Dani had mij een tip gegeven en ik had een vraag gesteld mbt tot een eventuele oplossing

Ja mijn computer irriteert mij nog steeds en moet ik nu de laptop van iemand anders lenen .

Ben nu ook de link kwijt ivm de oplossing om mijn printer te resetten.

irriterend hé ;D ;D ;D

http://inkjetprinterhelp.us/epsonSSC.html

Huugooke, Bedankt voor de link terug te plaatsen.

Nu nog het probleem van de HD
 

Huugooke

Citaat van: janieburton op 23 januari 2014, 21:18:31 PM
Goed en wel maar mijn probleem met mijn computer en HD was nog niet opgelost, Dani had mij een tip gegeven en ik had een vraag gesteld mbt tot een eventuele oplossing

Ja mijn computer irriteert mij nog steeds en moet ik nu de laptop van iemand anders lenen .

Ben nu ook de link kwijt ivm de oplossing om mijn printer te resetten.


Ik las ook ergens dat je die kan resetten door een paar toetsen op de printer ingedrukt te houden als je de "power" indrukt; maar dat is afhankelijk van het model.

Gerolf

Nieuw topic  - afgesplitst van een ander topic   ???
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janieburton

Citaat van: Gerolf op 24 januari 2014, 00:43:17 AM
Nieuw topic  - afgesplitst van een ander topic   ???

Ok,  stond niet correct onder "Niet irriterend"; goed idee maar ik vond dat dit onder de "topic" irriterend behoorde maar dat draadje is verdewenen
 

Gerolf

De meeste mensen vinden het niet leuk als er iets niet naar behoren werkt,
maar om dan maar alle herstellingen in één "potverdorie"-draadje te zetten is zinloos  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

AtMoPo

Men kan de vraag misschien hier eens stellen.
http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php/20-Printers-scanner-All-in-one

En het Modelspoormagazine forum gebruiken voor modelspoor en aanverwanten.
AtMoPo

Gerolf

Ik denk inderdaad dat je meer kans op succes hebt door eens te Googelen ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Huugooke

Ik heb al mijn kruit verschoten met de inlichtingen die je geeft.
De printer is te resetten met het hulpprogramma waarvan je de link gekregen hebt. Er wordt zelfs stap voor stap beschreven wat te doen voor jouw printer.
Ook wat de hd betreft kan ik niet verder met de inlichtingen die je geeft. Als de pc niet opstart van de CD kan je ook niet veel meer doen. Zorg dat je een werkende CDROM in je PC hebt (koop er desnoods één) en begin opnieuw. Als je in de buurt van Kortrijk woont ga dan eens langs de PC beurs (is nu) of op 8 februari in Antwerpen.

janieburton

Citaat van: Huugooke op 26 januari 2014, 13:50:42 PM
Ik heb al mijn kruit verschoten met de inlichtingen die je geeft.
De printer is te resetten met het hulpprogramma waarvan je de link gekregen hebt. Er wordt zelfs stap voor stap beschreven wat te doen voor jouw printer.
Ook wat de hd betreft kan ik niet verder met de inlichtingen die je geeft. Als de pc niet opstart van de CD kan je ook niet veel meer doen. Zorg dat je een werkende CDROM in je PC hebt (koop er desnoods één) en begin opnieuw. Als je in de buurt van Kortrijk woont ga dan eens langs de PC beurs (is nu) of op 8 februari in Antwerpen.

Huugooke,  bedankt voor de link.

Gebruik ne een laptop die ik af en toe kan gebruiken zoals nu.

Het probleem met de printer kan ik maar aanpakken als ik mijn vaste computer terug aan de praat kan krijgen; om een of andere krijg ik mijn XP niet meer op mijn harde schijf, na het accepteren van de gebruiksvoorwaarden meld de computer "onderzoeken Harde schijf" en dan geeft hij de melding in de van  "geen HD gevonden".

Ik zal je zeker op de hoogte  houden van het verloop. 
 

Huugooke

Dat printerprobleem kan je dan met die laptop ook oplossen?
HD: Herkent uw BIOS die hd wel? Bij het opstarten moet er toch een vermelding komen? anders eens in de BIOS gaan en daar de hd laten zoeken. Als dat niet gaat is er iets mis met je aansluiting, de hd zelf of je moederbord.

janieburton

Citaat van: Huugooke op 26 januari 2014, 20:06:22 PM
Dat printerprobleem kan je dan met die laptop ook oplossen?
HD: Herkent uw BIOS die hd wel? Bij het opstarten moet er toch een vermelding komen? anders eens in de BIOS gaan en daar de hd laten zoeken. Als dat niet gaat is er iets mis met je aansluiting, de hd zelf of je moederbord.

Printer kan niet met laptop werken, printer software kan niet worden geinstaleerd.

In BIOS(bij opstart via F2) staat wel mijn HD schijf. Het is mijn harde schijf die er al jaren in zit.
 

Huugooke

Citaat van: janieburton op 26 januari 2014, 20:22:32 PM
Citaat van: Huugooke op 26 januari 2014, 20:06:22 PM
Dat printerprobleem kan je dan met die laptop ook oplossen?
HD: Herkent uw BIOS die hd wel? Bij het opstarten moet er toch een vermelding komen? anders eens in de BIOS gaan en daar de hd laten zoeken. Als dat niet gaat is er iets mis met je aansluiting, de hd zelf of je moederbord.

Printer kan niet met laptop werken, printer software kan niet worden geinstaleerd.

In BIOS(bij opstart via F2) staat wel mijn HD schijf. Het is mijn harde schijf die er al jaren in zit.
en die schijf wordt door de installatie-CD niet herkend?

janieburton

Citaat van: Huugooke op 26 januari 2014, 21:28:10 PM
Citaat van: janieburton op 26 januari 2014, 20:22:32 PM
Citaat van: Huugooke op 26 januari 2014, 20:06:22 PM
Dat printerprobleem kan je dan met die laptop ook oplossen?
HD: Herkent uw BIOS die hd wel? Bij het opstarten moet er toch een vermelding komen? anders eens in de BIOS gaan en daar de hd laten zoeken. Als dat niet gaat is er iets mis met je aansluiting, de hd zelf of je moederbord.

Printer kan niet met laptop werken, printer software kan niet worden geinstaleerd.

In BIOS(bij opstart via F2) staat wel mijn HD schijf. Het is mijn harde schijf die er al jaren in zit.
en die schijf wordt door de installatie-CD niet herkend?

Alles gaat goed tot juist na de acceptatie van de gebruisvoorwaarden (F8), dan krijg ik de melding "bezig met onderzoeken schijf" en na een tijdje krijg ik de melding dat de installatie niet kan voortgezet worden omdat er iets fout is op de harde schijf( had van de tekst een foto moeten nemen maar ik geen Fotki of dergelijke account om de foto te plaatsen en hier de link te plaatsen) en dan is de enige optie F3 afsluiten.