Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

verwijderd

Gestart door n/a, 03 december 2005, 23:07:05 PM

nederbelg

#210
Beste,

Deze loc is de Willy. Er zijn bij Strukton twee van deze loc's in omloop de carin (bestaande loc voor minder dan 150 euro) en de willy. En deze loc is nu in beperkte oplage gemaakt voor deze winkelier.
********HET IS DUS NIET DE ZELFDE********

Mvg

Nederbelg

Jurgen

#211
citaat:
Geplaatst door nederbelg

Beste,

Deze loc is de Willy. Er zijn bij Strukton twee van deze loc's in omloop de carin (bestaande loc voor minder dan 150 euro) en de willy. En deze loc is nu in beperkte oplage gemaakt voor deze winkelier.
********HET IS DUS NIET DE ZELFDE********

Mvg

Nederbelg



Vreemd, volgens de laatste reacties op het M?rklinforum zijn het net wel dezelfde locs. Alleen is deze loc een beetje verweerd en staat er .001 tot .500 achter het art. nr.
Lijkt mij ergens ook logisch vermits de prijs niet veel meer is dan van de normale loc nadat de dumpingprijzen gehanteerd werden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Brunel

#212
Ben in de winkel geweest, heb de modellen gezien en heb de eigenaar gesproken. Het is echt een vervuilde Carin, gemaakt uit onverkochte M?rklin voorraad. Op de dozen is een grijs stickertje geplakt met een nieuw productienummer.

Waar haal jij je zo stellige informatie vandaan Nederbelg? [:o)]

ysbeer

#213
Nederbelg handeld in treinen dus die zal het wel weten.

wim ysbeer


Brunel

#214
Maar toch niet beter dan de eigenaar van de nieuwe M?rklin Store zelf en iedereen die al in de winkel is geweest en de vervuilde Carins met eigen ogen heeft aanschouwd. [}:)]

nederbelg

#215
Beste,

Op het beneluxnet forum in nederland had ik vernomen dat het de willy zou zijn. Dus ik was er vanuit gegaan dat het de willy was, maar blijkbaar toch verkeerde informatie. Excuus daarvoor maar ja niemand is perfect.

nederbelg

Die handeld in treinen om zijn baan te bekostigen/bouwen!

Brunel

#216
Niemand is perfect, maar wie foutjes toegeeft komt een aardig eind in de richting. [;)]
Zie trouwens niets staan op Beneluxspoor. Kwam je informatie niet van het Nederlandse M?rklin forum. Daar zijn ze dol op speculeren.

nederbelg

#217
Dan staat het op de neven pagina's. Ik zal het van de week eens opzoeken voor je als ik tijd heb want het is nu toch niet meer van belang.

Nederbelg