Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

verwijderd

Gestart door n/a, 03 december 2005, 23:07:05 PM

Frans HOOYBERGHS

#30
Ook op de Belgische M?trklinwebsite, in de productendatabank, zijn deze allemaal opgenomen.

http://www.marklin.be/nouveaute/produits.html

n/a

#31
Adviesprijzen zijn nu ook bekend.
http://www.modellbahn-west.de/news.html

De V80  nr 36080 en de functionele kraan vind ik wel leuk. Ook de 01 stoomloc nr 39010 heeft wel mijn interesse. Omdat het bijna een compleet metalen model is. tender is nu eindelijk ook van metaal. En waarschijnlijk het insidermodel. Ik heb weer wat om voor te sparen.

Op de website van lokshop is ook een 21 minuten durende video te zien van de Marklin neuheiten. Ook in het Nederlands.
http://www.lokshop.de/


n/a

#32
De Nederlandstalige / Franstalige folder staat vanaf nu op onze website,
www.vanbiervliet.com . Veel leesplezier ! [:)]

PS : de E-lok type 18 komt uit bij M?rklin ... gepland in 2007 met bijpassende rijtuigen.

n/a

#33
http://www.rmf-magazine.com/pages/ca_accueil/accueil.php

Er staat dat Marklin nog komt eind dit jaar met een CC 40100 SNCF et SNCB en bijbehorende rijtuigen. De modellen moeten alle toeters en bellen komen. Ook met beweegbare pantograven. Ook staat er wat over het central station. In juni komt er een internet update voor de Franse taal en waarschijnlijk dan ook Nederlands voor degenen die al een CS hebben.

Verder schijnt er ook een superman treinset te komen.

Maar mijn Frans is nu eenmaal niet je van het.
Misschien zijn er hier Vlamingen die veel beter Frans kunnen dan deze Nederlander.[:D]

Jurgen

#34
Wel, de info in het kort samengevat (voor zover mijn frans reikt [:o)])

De reeks 18 komt eind dit jaar op de markt met veel functies zoals werkende pantografen. Dat van de prijs begrijp ik niet goed, maar als ik me niet vergis zal het model door een andere firma geproduceerd worden samen met 5 TEE rijtuigen. Ik denk dus dat de prijs wel eens redelijk hoog gaat zijn.

Het Trix Central Station komt in november op de markt. De M?rklin versie zal in het frans uitkomen.

Er komt ook een patineer dienst van M?rklin. Je kan je modellen dus laten patineren.

Dat van Minitrix gaat over het uitbrengen van franse wagens en locs.

En als laatste heeft M?rklin ook een deal met Warner gesloten. Ze hebben naar het schijnt voor het decor gezorgd in 1 scene in de nieuwe film Superman voorzien voor juli. Voor de kinderen zullen er 3 verschillende sets op de markt komen.
- 1 startset HO Superman, met de trein uit de film en transfo
- 1 startset HO Lex Luthor, ook met trein uit film en transfo
- 1 startset HO Superman exclusief voor FC Club leden met Kryptoniet wagon verlicht met diodes
Al deze sets zullen samen met de film uitkomen.

Voila, kan iemand de fouten nu verbeteren? [:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#35
LS misschien?

Jurgen

#36
citaat:
Geplaatst door Davy

LS misschien?




Daar moest ik eerlijk gezegd ook meteen aan denken. [:D]

Volgens mij zal het model in ieder geval met een mfx decoder uitgerust zijn. Gewoon omdat men zegt dat er veel functies op zullen zitten.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#37
Nog wat meer neuheiten:

29128 Startpackung "Superman" f?r 99,95 EURO
29129 Startpackung "Lex Luthor" f?r 99,95 EURO
37512 SBB Doppelset (2 Loks) gr?n und braun f?r 284,00 EURO
42953 Alex Wagenset zu 36848 f?r 99,95 EURO

Zie onderstande website link. Klik daarna op neuheuten bij marklin.
Het schijnt dat de locs soundgenerators hebben.
http://www.suter-meggen.ch/maerklin/index.htm


n/a

#38

Jurgen

#39
Die Superman loc doet mij denken aan de vroegere Alpha treintjes van M?rklin.
Kan het zijn dat dit zo'n model is?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

rgp

#40
Dag,

Jullie Frans is niet zo slecht.

De Prijs: wel dat is een zin die gewoon NIETS zegt en waar men alle kanten mee uit kan.  De modellen zullen zich in een prijsgamma liggen gelijk aan wat zich nu op de markt bevindt.  Alleen is er niets vergelijkbaar op de markt.

Verleden jaar heb ik de prijs horen vallen van 1000 euro voor de lok + 2 of 3 rijtuigen.[V]

Roland

Jurgen

#41
citaat:
Geplaatst door rgp


Verleden jaar heb ik de prijs horen vallen van 1000 euro voor de lok + 2 of 3 rijtuigen.[V]

Roland




PROESTKUCHSLIK!!! Ik was net aan het drinken toen ik dit las. Mijn hele keybord onder de Sprite [:p].
Wil iemand sponsor spelen?


Maar ik ben toch al blij dat mijn vertaling beetje klopt. [:D]
Moest ik nu van Nederlands naar Frans moeten vertalen, 't zou heel wat anders geweest zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#42
Het gaat om de Belgische serie 18. Hoe die er ook uit ziet.

Maar zie google doet wonderen:
http://www.marcpetit.centerall.com/classifieds.php

De prijs van deze loc zal voorlopig nog wel even een raadsel blijven.

De railbus van Marklin is al in Duitsland uitgeleverd. Eerst komt de versie met geluid. De rijeigenschappen zijn goed te noemen. Als ik dit zo hoor van de mensen die hem al hebben. Ook de oliegestookte BR 01.002 is ook al uit. Ook deze loopt zeer mooi. Beiden schijnen ook zeer mooi geluid te hebben.

Ik moet nog even wachten want ik heb de railbus versie zonder geluid besteld.




Leendert

#43
citaat:
Geplaatst door Davy
De railbus van Marklin is al in Duitsland uitgeleverd. Eerst komt de versie met geluid. De rijeigenschappen zijn goed te noemen. Als ik dit zo hoor van de mensen die hem al hebben. Ook de oliegestookte BR 01.002 is ook al uit. Ook deze loopt zeer mooi. Beiden schijnen ook zeer mooi geluid te hebben.

Ik moet nog even wachten want ik heb de railbus versie zonder geluid besteld.



Davy, heb jij al iets gehoord wat de prijs is van de railbus die in duitsland al verkocht wordt?

Groet,
Leendert

n/a

#44
Rond de 300 euro of minder voor de versie met geluid bij de goedkopen.
www.lokshop.de