HOTMAIL

Gestart door janieburton, 05 februari 2013, 16:27:48 PM

janieburton

Zijn er nog gebruikers die geen toegang hebben tot hotmail?

Als ik op mijn startpgina, msn.be op de link hotmail klik krijg ik een blanco pagina met onderaan links "gereed".

Dit is sinds gisteren maandag, 04/02/13.

Een vriend van mij kan nog steeds via de link hotmail op msn.be naar de startpagina van hotmail op zijn laptop.

Op mijn laptop zijn we in hotmail geraakt via windows live mail(dit gaat niet op de vaste computer) zijn we 1maal in de hotmail account geraakt, na veel zoeken terug uitgesigned en nu geraken we via windows live mail  er ook niet meer in, zelfs niet via messenger.

Heb wel vorige  een mailtje gezien van hotmail om iets te veranderen(mbt messenger), maar heb er geen aandacht aangeschonken omdat hotmail voor mij voldoende is . 

 

Jurgen

Geen problemen mee.

Windows Messenger (het vroegere MSN) zou wel verdwijnen (of is het al) omdat geen kat het nog gebruikt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Koen

@Janie,

Mijn zoon en dochter hebben hetzelfde probleem ervaren.  Zeer veel hotmailadressen werden gehacked en blijkbaar is het zeer moeilijk om aan de hand van de vragen het mailadres terug vrij te krijgen.
Daarom hebben zij hum mailadres omgezet naar gmail.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Havoc

Cookies eens deleten?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Voor het sluiten van mijn computer gebruik ik CCleaner.

Heb Mozilla geinstaleerd en via Mozilla kan je naar de openingspagina van hotmail.