Noodweer!!

Gestart door ERVIN, 05 februari 2013, 10:40:17 AM

ERVIN

Ik hoorde net op de radio dat de streek rond Oost en West-Vlaanderen zwaar getroffen is door noodweer , er was zelfs sprake van een windhoos , hopelijk zijn er hier geen collega's uit die streek die stormschade hebben opgelopen?  :(

Mattias

Kben wakker  geworden van de wind die aan het fluiten was, maar ben er korts daarna weer in slaap gevallen en deze morgend met een mooi zonnetje wakker geworden, dus ik heb er amper last van gehad, hier in Wervik.
Sebiet eens naar de modelspoorclub gaan zien, of we daar geen schade hebben...

www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Dirky

hier in Zegelsem (nog) niets gehoord, niets gezien... bedankt voor de bezorgdheid!

Metpetergaathetbeter

Hier in het Gentse niks opgemerkt ! Gelukkig maar !  :)  Wel tof Ervin dat je hieraan denkt, hoop dat iedereen gespaard gebleven is  van alle leed(jammer voor degenen die veel minder geluk hadden!) :-[

Groeten Peter ;)

Jurgen

Storm? Ik ben opgestaan met een stralend zonnetje. Ongeveer een uurtje geleden heeft het héél even gesneeuwd, natte sneeuw, en nu schijnt de zon weer. Het is wel koud.

Het is vreemd hoe het weer in zo'n klein landje als België zo kan verschillen.

Maar het nieuws over die windhoos had ik ook al gehoord. Naar het schijnt is er ergens een voetbalcantine volledig verdwenen, alleen de toog staat nog op zijn plaats.  :o
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.