Budget Line

Gestart door thor, 10 januari 2013, 12:29:26 PM

thor

Net opgemerkt op de web site van Van Biervliet, een Budget Line voor 2013, locomotief/treinstel. Een bestaande set of combinatie aangepast aan hedendaagse normen...., wat kan/zal zijn ?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Jurgen

Dat antwoord vind je meteen ook op diezelfde website: "Meer info in februari"! Geduld hebben dus.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Binco

Citaat van op de website:
tip : op de zijkant zijn er ruitjes ...

:o
Het is bijna februari hé ...  ;D

ronny-vdv

Volgens mij zal het de reeks 800 zijn, vermoed ik.
Mvg,

ronny-vdv

Jurgen

De reeks 800 lijkt me straf vermits men daarvoor ofwel 2dehands modellen moet opkopen, ofwel een compleet nieuwe productie moet doen.
Ik denk eerder aan modellen van Mehano die niet verkocht geraakt zijn in een nieuw jasje en/of lichtjes gepimpt.
Mvg, Jurgen

thor

Men sprak over een model dat eerder werd uitgebracht, locomotief/treinstel......
We kunnen gaan gokken inderdaad.... een reeks 800 niet ondenkbaar, mallen opgekocht bij Hornby.....
Rekening houdend met de recente M2's van Marklin, een speciale bordeaux rode versie gemaakt met een reeks 25 avant la lettre.....
Leuk he zulke veronderstellingen te maken aan de hand van een individueel verlanglijstje.
De nabije toekomst zal het ons leren!
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Metpetergaathetbeter

Jurgen

Ik gok op recentere modellen. Jullie hebben het over modellen die al jaren niet meer te verkrijgen zijn en mallen overkopen van de Hornby-groep lijkt me niet echt een budget-vriendelijke oplossing.
Ook een M2 is, als je logisch nadenkt, uitgesloten. Märklin kennende komen zij de volgende jaren met een hele reeks van verschillende M2's.
Mvg, Jurgen

dieselfreak

Ik droom al jaren van het driedelige diesel motorstel type 630 (de latere reeks 40) wat ooit eens werd uitgebracht door Verborgh. Een stel wat zowel in donkergroene als in rood- gele versie heeft gereden en inzetbaar is zowel in Tijdperk 3 als 4. Het tussenrijtuig is van het type M3 dus mochten ze dit uitbrengen dan slaan ze 2 vliegen in 1 klap: men kan verschillende versies van het motorstel uitbrengen èn afzonderlijke M3 rijtuigen. Onbegrijpelijk dat nog geen enkele modeltreinfabrikant op het idee is gekomen om dit motorstel nieuw leven in te blazen.
MC

argilla

Citaat van: dieselfreak op 27 januari 2013, 18:44:11 PM
Ik droom al jaren van het driedelige diesel motorstel type 630 (de latere reeks 40) wat ooit eens werd uitgebracht door Verborgh. Een stel wat zowel in donkergroene als in rood- gele versie heeft gereden en inzetbaar is zowel in Tijdperk 3 als 4. Het tussenrijtuig is van het type M3 dus mochten ze dit uitbrengen dan slaan ze 2 vliegen in 1 klap: men kan verschillende versies van het motorstel uitbrengen èn afzonderlijke M3 rijtuigen. Onbegrijpelijk dat nog geen enkele modeltreinfabrikant op het idee is gekomen om dit motorstel nieuw leven in te blazen.

MTE op hun webstek, shop,... onder H0 diesels ...... AR 40 €150        http://www.minitrainexpo.be/shop/index.htm

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

dieselfreak

@ Argilla: dat zijn idd de resin modellen die Verborgh destijds heeft uitgebracht, maar die zijn op zijn zachtst gezegd niet meer aangepast aan de normen van deze tijd. Een nieuw model zou dus meer dan welkom zijn.
MC

B_Modelbouw

:D :D :D

Nog drie keer slapen en 't is februari, maar heb geduld tot na Nürnberg ...

Wat de AM75 betreft bij Hornby, dan zal ik jullie allen moeten teleurstellen,
dus dat is reeds een doorprikte droom.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC

rixke rail

Citaat van: Jurgen op 27 januari 2013, 18:37:01 PM
Ook een M2 is, als je logisch nadenkt, uitgesloten. Märklin kennende komen zij de volgende jaren met een hele reeks van verschillende M2's.

Een M2 A staat echter nog niet op hun programma, schandelijk over het hoofd gezien ...  :( ???
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

dieselfreak

Niet alleen een M2 A maar ook de "gewone" groene M2's zonder gekleurde uiteinden in Tijdperk 4 zijn er nog niet, nog veel werk aan de winkel voor Marklin!
MC

janieburton

Een Fyra 8)  :o :D ;)

Met een zakje met een tiental roosters erbij  :D :D :D :D

En misschien Preiser figuurtjes die Italiaanse techniciens voorstellen 8) 8)