Ebay gekte

Gestart door itchy, 05 oktober 2012, 21:14:09 PM

itchy

Citaat van: Jurgen op 08 oktober 2012, 16:02:09 PM
Even terug naar Ebay, de gekte is geen tijdelijk fenomeen:

http://www.benl.ebay.be/itm/221132771964?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Of nog gekker:
http://www.benl.ebay.be/itm/330803616847?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649


Het zal er niet op beteren hoor!
Even voor het nageslacht bewaren(want binnen een paar weken werken die links niet meer):


Een blauwe-met-rode-streep NMBS MU slaapwagen van LS Models voor de ronde prijs van ... tweehonderd en twee euro en vijftig centjes !!!eeennnn...
Een NMBS Resto wagen (ex-Grill Express SNCF) van LS Models voor het niet onaardige bedragje van ... tweehonderd en drieëntwintig euro en achttien centjes !!!!



Jawel! Zei er iemand crisis?  :o


Het loopt de laatste weken echt compleet uit de hand. Laatst nog een paar klassiekjes van Jocadis voor 6 à 700 euro. Per stuk hé. Dat is toch niet normaal meer.

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Mattias

Citaat van: argilla op 08 oktober 2012, 18:52:40 PM
wat zullen ze ( jorisco) doen met de "onverkochte" treinmodellen e.a. ? iemand een idee .Hopelijk niet vernietigen hoop ik .... >:(

Ze mogen het voor mijn part schenken aan een goed doel...

Ik stel mij als goed doel kandidaat  ::) ;D
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

vyncky

@Argilla

Er zou nog een 2de veiling komen, waar het 2dehands materieel aan bod komt, en de niet verkochte loten.
Er werd mij ook verteld dat de veiling te groot (#loten) werd wanneer alles in 1 veiling werd gestoken


Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Jurgen

Willen we anders nog wat meer bieden? Waarom ook niet.
Crisis? Waar meneer?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ToThePoint

Heb onlangs ook iets van ls verkocht op ebay.
Ik weet ondertussen wie die bieders zijn, maar eentje heeft na een week nog niet betaald.
Ok hoge prijs als men het betaald ja.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

thor

als je de betaling niet ontvangt, E-Bay kontakteren om de koper te manen - verkocht is verkocht en daarmee uit.
Heb dit ooit ook meegemaakt en met tussenkomst van E-bay de zaak moeten afronden....
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Huugooke

Prijzen!?
Er zijn van die mensen die meer geld hebben dan goed voor hen is, en die verknoeien het voor ons, de arme sukkelaars. ;)

bollen neus

En dit vind ik dan wel goed aan ebay, als je bied ben je ook verplicht van dit te nemen. Goed dat de regels hier wel goed worden toegepast en niet zoals de wetten in Belgie. ;)

Jurgen

Allé, we zullen nog eens een gekke aanbieding plaatsen:

Volgende persoon wil zijn Classix M6-rijtuigen verkopen. Op zich geen probleem, maar in zijn aanbieding vermeld hij het volgende:

CiteerJe ne désire pas faire de bénéfice sur ces voitures, juste récupérer mon prix d'achat de 239 euros avec bon de caisse joint.

Dit betekent zoveel als: "Ik wens geen winst te maken op deze rijtuigen, ik wil gewoon mijn aankoopprijs terugkrijgen met bijgevoegde kassabon."

Tot zo ver ook nog steeds geen probleem. Maar kijk eens naar de vraagprijs: Klik;D

Moest de aanbieding verdwijnen: € 260,00
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

itchy

Citaat van: Jurgen op 25 oktober 2012, 20:29:59 PM
Allé, we zullen nog eens een gekke aanbieding plaatsen:
Rekening houden met de index hé Jurgen.  ::)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

bollen neus

Jurgen, zulke prijzen ga je het komende week end ook wel tegenkomen hoor. Zoals 2 jaar geleden was en ook in Genk te zien was. :)

Jurgen

Citaat van: bollen neus op 25 oktober 2012, 21:01:24 PM
Jurgen, zulke prijzen ga je het komende week end ook wel tegenkomen hoor. Zoals 2 jaar geleden was en ook in Genk te zien was. :)

Jaja, het gaat hem niet om de prijs op zich, maar om het feit dat hij geen winst wil maken maar wel € 20,00 meer vraagt dan zijn aankoopprijs was.
Die aanbieding komt trouwens regelmatig terug, blijkbaar geraakt hij er niet vanaf. De aanhouder wint zullen we maar zeggen zeker?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

Citaat van: Jurgen op 26 oktober 2012, 11:47:41 AM

De aanhouder wint zullen we maar zeggen zeker?
..maar er zijn er ook al veel langs het raam moeten gaan lopen! (Doet hier echt niks terzake, maar ik wou het toch even kwijt! ;) )

itchy

Vandaag maar weer eens een record verbroken: er werd zonet een NMBS MU slaaprijtuig verkocht op Ebay voor... tweehonderd zesendertig euro en vijftig cent.  :o
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Alain

Dit is er eentje die ik ook nog wel zou willen maar die prijs wil ik toch niet betalen hoor.  ???

http://cgi.ebay.fr/JOUEF-COFFRET-TGV-DUPLEX-MADE-IN-FRANCE-BON-ETAT-REF-J749100-/350698033055
pt=FR_YO_JeuxJouetd_TrainsElectriques&hash=item51a73b4f9f