Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Het sneeuwt en.......

Gestart door argilla, 15 januari 2013, 16:34:14 PM

argilla

Wat is dat toch met die grote honden. Onze Castor , een bruine lab van 8 mnd, is zot van de sneeuw . Niet binnen te houden. Ben der vandaag al 2 x mee gaan wandelen in de sneeuw ( arm baasje) Begint te dollen te springen en te rennen achter de vlokken die vallen. Mooi om zien dat wel. Een hoop bijgekeerde sneeuw en hop hij springt er midden in. Het is dan toch waar wat men zegt; een jonge hond is als een kind........ uitgelaten bij het zien van zoveel sneeuw.En vanavond als de houtkachel brand op het kussen liggen en snurken , want dat kan hij goed.
Toch plezierig als je zo onbekommerd kan leven toch ?( Eten, spelen slapen en tussendoor wat blaffen op de sneeuw.)

Is dat bij jullie honden liefhebbers ook zo met die sneeuw ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Paulogic

Ja hoor... ze houden blijkbaar van die frisse lucht... Mijn Berner en Shitsu rennen op ter snelst (en patineren ook), de maltezer is al wat ouder en vindt het leuk
om zijn naam te schrijven in de sneeuw  ;) ;D
mvg,
Paul(ogic)

Dirky

Was met mijn honden vroeger niet anders! ravotten in de sneeuw en gewoon languit in de sneeuw liggen, dat hoorde er allemaal bij. Mijn honden kwamen nooit binnen en sliepen zelfs regelmatig tussen de vlokken!

chef garde

Zelfde scenario hier, hond en baasje zijn even gek van de sneeuw.  Vanmorgen 11 km gewandeld met die teef!

Metpetergaathetbeter


ook in de sneeuw gerold Wouter ?

Groeten Peter ;)