Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

haakse boorkop

Gestart door argilla, 28 december 2012, 14:49:59 PM

argilla

Ben op zoek naar een haakse boorkop voor mijn dremel. Niet het echte merk dremel maar een variant uit de Aldi. Polier plus .
Heb de zoekterm "haakse boorkop polier plus" voor Google gebruikt maar kom telkens bij de echte dremel uit. Of gebruik ik misschien de verkeerde zoekterm kan ook.
Vraag is bestaat er een haakse boorkop voor een ersatz dremeltje ? De flexibel die bij  in het koffertje was heeft helaas vlug zijn geest gegeven kan blijkbaar niet tegen het te fel buigen van de flexibel moet nml boren onder 90° in een beperkte hoogte .
Wie kan helpen ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Klaas Zondervan

Past de haakse boorkop van de echte Dremel niet op je namaakdremel?

eric

Die past niet nee, het is andere schroefdraad.

Klaas Zondervan

Is de naam polier wel goed? Als ik google op 'polier plus' kom ik steeds op power plus uit. Maar die hebben geen dremelachtige boormachientjes.

eric

Meestal werkt Aldi samen met deze,
http://www.varo.com/2488/0/multitools-sets.aspx
Ze laten samen met Ferm en nog een paar andere een fabriekje draaien in China voor dat spul.

argilla

Citaat van: eric op 28 december 2012, 17:33:35 PM
Meestal werkt Aldi samen met deze,
http://www.varo.com/2488/0/multitools-sets.aspx
Ze laten samen met Ferm en nog een paar andere een fabriekje draaien in China voor dat spul.


volgens mij is dat het merk of toch de samenwerking met dat merk. En is daar een haakse boorkop van ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

eric

Voor zover ik weet niet.
Maar ik zal op het werk eens wat verder snuffelen.

argilla

Citaat van: eric op 29 december 2012, 10:10:36 AM
Voor zover ik weet niet.
Maar ik zal op het werk eens wat verder snuffelen.



al iets gevonden Eric ?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

eric

#8
Heb niks gevonden bij: Perel, TopCraft, Ferm, Mannesmann of Powerplus.