Grote Steenweg Berchem

Gestart door argilla, 12 oktober 2012, 12:39:37 PM

argilla

Daar straks via de E313 en ja de dagelijkse file was er ook,  naar de uitverkoop via Jorisco geweest. Het is droevig om te zien hoe een zaak zo eindigt. :(  Maar toch ook enkele bekende gezichten van het forum hier tegengekomen.
Lost in Paradise........
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Als je wil kan je er nog een keertje naartoe gaan. Over een week of 4 komt er blijkbaar een tweede veiling want bij de eerste was men nog niet halfweg...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

erik de noorman

Het is droevig om te zien hoe een zaak zo eindigt.

Zoals het spreekwoord zegt de ene zijn dood is de andere zijn brood (de harde werkelijkheid).
Maar als je koopjes kan doen zou je dom moeten zijn om ze niet te doen (zelfde spreekwoord).

Persoonlijk: ik ben liever dom.

Erik.  :-[

Gerolf

Citaat van: Jurgen op 13 oktober 2012, 00:03:16 AMOver een week of 4 komt er blijkbaar een tweede veiling want bij de eerste was men nog niet halfweg...
Ik vroeg me al af wat men met "de rest" ging doen. Het gaat inderdaad om een enorme voorraad.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Citaat van: erik de noorman op 13 oktober 2012, 01:29:46 AM
Het is droevig om te zien hoe een zaak zo eindigt.

Zoals het spreekwoord zegt de ene zijn dood is de andere zijn brood (de harde werkelijkheid).
Maar als je koopjes kan doen zou je dom moeten zijn om ze niet te doen (zelfde spreekwoord).

Persoonlijk: ik ben liever dom.

Erik.  :-[

Hoezo? Jij doet liever geen koopjes dan?

Het is nooit leuk als er een winkel failliet gaat, maar zo gaat het nu eenmaal in het leven. Als het dan toch gebeurt, dan kan je even goed hiervan profiteren. 't Is niet dat de winkel anders zou terugkomen hé.

Ik ben blij met mijn aanwinsten, enkele bussen waaronder eentje van Demerstee uit Scherpenheuvel en een ketelwagen van Hag. Daarnaast nog enkele dingen, maar die bus en de ketelwagen waren mijn doel. Dat heb ik dus ook gehaald.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

Zou het kunnen dat ik al een deel van dat verkochte materiaal op een rommelmarkt heb gezien?

Jurgen

Zou goed kunnen, er zullen ook wel handelaars geweest zijn die een bod gedaan hebben op verschillende loten.
Of de extra winst zo spectaculair gaat zijn is nog maar de vraag, maar elke cent telt hé.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.