Russen halen treinsstunt uit !!!!

Gestart door erik50, 29 mei 2012, 15:02:56 PM

erik50

Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Jurgen

#1
Trucage of niet?

Ik vind het vreemd dat de trein op een bepaald moment blijft rijden terwijl de panto naar beneden is. [?]

Och ja, ik doe in ieder geval niet mee.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

PietB

#2
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik vind het vreemd dat de trein op een bepaald moment blijft rijden terwijl de panto naar beneden is. [?]

Een trein van een paar honderd ton staat niet zomaar stil.
En waarschijnlijk stond de tweede ook tegen de draad.
Want bij het wegvallen van de spanning krijgt de machinist een alarm.
Die zal dan een noodremming inzetten, omdat het effect het zelfde is als een draadbreuk.

Maar laten we kort zijn: Die gasten zijn knettergek.

dit kan er gebeuren:klikmaar

Havoc

#3
citaat:
Ik vind het vreemd dat de trein op een bepaald moment blijft rijden terwijl de panto naar beneden is.


Dat was (is?) de standaard manier om de brug tussen het vasteland en R?ggen over te steken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rochevalien

#4
citaat:
Geplaatst door Havoc

citaat:
Ik vind het vreemd dat de trein op een bepaald moment blijft rijden terwijl de panto naar beneden is.


Dat was (is?) de standaard manier om de brug tussen het vasteland en R?ggen over te steken.



In Nederland zijn er ontelbare bruggetjes waar men de panto moet neerlaten om over de brug te rijden.
Men doet overigens hetzelfde bij het passeren van de "sluis" tussen het Belgische en Nederlandse net.Uiteraard schakeld men dan in de lok over op 1500v alvorens de panto terug tegen de draad te zetten.

Klaas Zondervan

#5
citaat:
Geplaatst door Rochevalien

In Nederland zijn er ontelbare bruggetjes waar men de panto moet neerlaten om over de brug te rijden.
De grap is dat Nederlandse panto's daar niet neergelaten worden. De draad loopt gewoon omhoog en de panto is begrensd op de hoogste stand. Aan de andere kant van de brug wordt de panto weer onder de draad gevangen.
De machinist moet wel afschakelen voordat de panto de draad kwijtraakt, want anders ontstaat er een vlamboog.

De sluis tussen Belgi? en Nederland is andere koek. Die wordt meestal gepasseerd door Belgische locs en die hebben geen begrensde panto's. Dus die moeten wel neergelaten worden omdat ze anders aan de andere kant achter de draad blijven haken.

chef garde

#6
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Trucage of niet?

Ik vind het vreemd dat de trein op een bepaald moment blijft rijden terwijl de panto naar beneden is. [?]

Och ja, ik doe in ieder geval niet mee.

In het filmpje kruist men op een gegeven ogenblik een andere trein, als je kijkt zie je daarop verschillende panto's omhoog staan, dus veel verschil maakt dit niet uit denk ik als er een bende wacko's met een panto staan te spelen.

Jurgen

#7
Toch heeft deze video een hoog "viral"-gehalte.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.