Nieuws:

Nu in MSM 270 TEST: NMBS reeks 17 van A.C.M.E./Treinshop Olaerts | L.S.Models I11 OUIGO | L.S.Models I11 EuroCity | NMBS stortwagen type 1212H van REE | Autotransporter TA52 van Makette | Kato Class 66 Lineas met geluid | Stoomloc nummer 4 VSM van ESU

Hoofdmenu

Waterpartij

Gestart door modeltreinbart, 19 mei 2012, 21:43:44 PM

modeltreinbart

Heeft er iemand ervaring in het maken van een realistische rivier ?
Graag had ik enkele tips er overgekregen.
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.

rixke rail

"Kathedraalglas"





De ondergrond :



Plus achtergrond :



Grootvader's methode, maar efficient.
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

evan

citaat:
Geplaatst door modeltreinbart

Heeft er iemand ervaring in het maken van een realistische rivier ?
Graag had ik enkele tips er overgekregen.



Wat voor een rivier?  Stil water, rimpel in het water of sterke stroming of "radja river"?
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modeltreinbart

Een voorbeed van elk is ook goed zo kan ik ook eens zien hoe andere modelbouwers water maken op hun baan .Voor een ideetje te hebben.
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.