Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Dacker Ertswagens

Gestart door Dreha, 05 januari 2012, 11:29:38 AM

Dreha

@loco:
Ik heb je een PM gestuurd.

@Guy:
Ben eens gaan kijken naar de website van Paul en heb ze daar inderdaad gevonden. Bedankt voor de tip.

Einde Februari ga ik naar Rail2012 en/of Ontraxx. Dan kan ik daar ook nog eens zien voor die wielassen, veertjes en onderdelen voor het superen van de I6'en (zie ander draadje).

Grts,

Harald

Johnnytrein

Hoe vordert het bouwen van de erstwagons?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

loco

Ik zou het niet weten.
Ik heb Dreha een potje verf bezorgd en sindsdien niets meer van hem gehoord. Ik weet zelf niet of het potje goed was aangekomen en de verf nog bruikbaar was. Zo gaat dat.
Loco

Mijn favoriete websites: http://www.cooltrain.be

Dreha

[:I][:I][:I][:I][:I][:I]
@Loco:
Sorry dat ik niets meer heb laten weten, maar de verf is hier goed aangekomen. Ik heb het potje nog niet open gedaan omdat ik er waarschijnlijk de eerste paar weken toch geen tijd voor ga hebben.

@allemaal:
Ben namelijk bezig met onze tuinverlichting (inclusief zelfontworpen domotica systeem) + heraanleg van de voortuin + bureau in de kamer van de oudste dochter (gaat naar het eerste middelbaar volgend jaar). Zoals je ziet voorlopig heb ik mijn bezigheid, nu het domotica systeem kan ik nadien ook nog wel gebruiken voor wissels, seinen en terugmelders te sturen (op basis van RS-485) [:)].
Dus het verder bouwen aan die dackers zal iets zijn voor het najaar of in het beste gaval misschien in de grote vakantie.

Maar ik ga jullie wel op de hoogte houden als er nieuwe ontwikkelingen, in elk geval nog eens dank je aan iedereen voor advies, materiaal en interesse.

Grts Harald

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Dreha
het domotica systeem kan ik nadien ook nog wel gebruiken voor wissels, seinen en terugmelders te sturen (op basis van RS-485) [:)]
Hier is alvast interesse [8D]
Misschien iets voor het topic "waar zijn we mee bezig - microcontrollers" [?]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dreha

@Gerolf:
Dat zal ik zeker doen [;)].