Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Links MSM

Gestart door dgrr57, 09 december 2011, 20:50:19 PM

dgrr57

Luc heeft de url="http://www.modelspoormagazine.com/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=105&lang=nl"LINKS/url lijst op de url="http://www.modelspoormagazine.com/index.php?lang=nl"MSM.COM/url geplaatst. (Bijna) Alle links die opduiken op TMM en MSM staan erin. Wie zich hard geroepen voelt om mee te helpen (geen vergoeding voorzien ;)) mag mij altijd iets laten weten.

Fouten of missing links mogen altijd gemeld worden.

ps: sorry als er fouten zitten in mijn Nederlands ;)

Metpetergaathetbeter

#1
valt best mee i
Groeten Peter[;)]

conducteur

#2
Ik mis nog steeds een klikbare index met de verschillende rubrieken bovenaan. Ik weet dat ctrl+f (had daarnet bijna vergist met alt +f4) bestaat, maar denk dat niet iedereen dat kent, en het zou het geheel wat overzichtelijker maken dan nu.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

#3
Niets is perfect, maar deze lijst is alvast een heel mooie verzameling. Patrick heeft hier heel hard aan gewerkt en we zijn hem eeuwig dankbaar. [;)]

Misschien even nog verduidelijken dat de links-pagina zo is gebouwd dat ze kan bijgewerkt worden door vrijwilligers die aan het project willen meewerken. Naast de eigenlijke link is het ook voorzien om een korte beschrijving toe te voegen (zie eerste link in het lijstje), daar is echter nog h??l veel werk aan!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57

#4
citaat:
Geplaatst door conducteur

Ik mis nog steeds een klikbare index met de verschillende rubrieken bovenaan. Ik weet dat ctrl+f (had daarnet bijna vergist met alt +f4) bestaat, maar denk dat niet iedereen dat kent, en het zou het geheel wat overzichtelijker maken dan nu.

mis je hem nu nog [?]

Michael

#5
Patrick, bedankt voor deze info, een monniken werk waar velen gebruik van kunnen maken.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

#6
citaat:
Geplaatst door nmbsverzamelaar

Patrick, bedankt voor deze info, een monniken werk waar velen gebruik van kunnen maken.

Op het TMM-forum noemen ze hem al St-Patrick! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *