Forum meeting in Charleroi!

Gestart door doomslu, 07 juni 2011, 16:57:58 PM

SuSke

En vermits ik me ook heb opgegeven om tijdens het weekend onze H0-baan mee te bemannen [;)], zal ik er ook het hele weekend zijn.
Nu nog een slachtoffer vinden dat dan bij de baan blijft [:D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Had ik men agenda eerst geraadpleegd dat zou ik nu mijne staart nie moeten intrekken [:(!] want de zondag sta ik op de ruilbeurs in Mechelen, met deze zal het de zaterdag zijn dat ik er zal zijn, dus zet hem maar koud  [:)][:)]

Metpetergaathetbeter

En aangezien dat Loebas zaterdag komt, kom ik misschien zondag ![}:)] Loebas, even een grapje, moet zaterdag werken ! [:D]Jammer dat wij elkaar niet zien ! [:(] Maar er zullen beslist een heleboel anderen aanwezig zijn ! [:)]

Groeten Peter[;)]

janjozef

Frans er zijn er een aantal bij die niet bij het forum zijn, we kunnen wel eens weg,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

conducteur

Ik denk wel dat je mij mag verwachten[;)]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

loebaske

Zaterdag zullen we er zijn [:)][:)]

evan

Ik pas denk ik.  De laatste loodjes voor de spoor 1 baan mogen niet te zwaar gaan wegen[:D]

Allen een stralend weekend gewenst en mannen van de MTD: veel succes en plezier![;)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

janjozef

bedankt Evan, plezier is wel verzekerd

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem