Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dresdener Frauenkirche

Gestart door Peter, 25 mei 2010, 14:02:09 PM

Peter

Op een Duits forum, waar ik ook regelmatig Belgische modelspoorders tegenkom, staat een modelbouwprojekt van (wat ik denk) TOP-niveau.
In vergelijking daarmee, blijkt dat ik nog veel te leren heb.
Het projekt waar die brave man aan werkt is de gekende (in het echt, volledig gerestaureerde) model van de Frauenkirche van Dresden (Dtsl)
Hieronder de link naar dat projekt.
Je hoeft er echt geen Duits voor te kennen om de foto's van die prachtige realisaties van die man te bekijken.
Dit is in elke geval weer modelbouw met een hele grote M

http://stummi.foren-city.de/topic,51290,-die-dresdner-frauenkirche.html

PS.zijn foto's staan helaas op een ge-sponsorde website.
Om dat venster te sluiten op het witte vierkantje klikken en NIET op het kruisje.
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

#1
Prachtig project [:p]
Ga je updates op dit forum plaatsen, Peter? Want anders hoort dit in een ander draadje. Hier gaat het over lopende projecten (van forumleden) EN de opvolging ervan, h? [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

#2
Ik wil gerust aan Criz vragen of ik zijn foto's hier mag plaatsen (waarschijnlijk wel) maar ik weet natuurlijk niet of dit de forumleden interesseerd, gezien de (zeer) weinige reakties. Laat me maar weten wat het beste is.
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

#3
Peter,
Ik volg dit op stummi ook. Persoonlijk vind ik dat dit hier niet direct als op te volgen project thuis hoort. Er zijn honderden bouwsels op andere forums die die norm halen en op de eene of de andere manier met treintjes te maken hebben... Volgens mij volstaat een link.

maja... da's mijn gedacht h?![:)]

janjozef

#4
Het is wel zeer knap werk, voor mij mag dat hier gerust gevolgd worden, mijn duits is niet voldoende om duitse forums te volgen, maar voor zoiets wil wel een uitzondering maken

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem