Handig voor je Airbrush

Gestart door Baureihe 103, 20 mei 2010, 20:56:45 PM

Baureihe 103

Doezelaar handig bij het reinigen van je airbrush

Een tijd geleden vond ik in een hobby winkeltje in het nog altijd schilderachtige Gouda een verduveld handig apparaatje en ze noemen het een doezelaartje en dat voor 25 cent .
Eigenlijk bedoeld om scherpe lijnen bij het tekenen wat te vervagen verdoezelen dus.
Ik zag er gelijk wat anders in, dit omdat het van een zacht materiaal is gemaakt, handig om mijn spuitstuk van de airbrush schoon te maken. Ik moest het gelijk uitproberen en ja hoor het werkt einde aan het frummelen met papier en keukendoek enz.
Doordat het materiaal zo zacht is en op de top wat vilt is aangebracht kan je de airbrush dus absoluut niet beschadigen. Ik wilde jullie dit handige tooltje niet onthouden doe er je voordeel mee    

imghttp://img237.imageshack.us/img237/916/dsc04746ut1.jpg/img

Groetjes Bert:)

Bestaat er een andere hobby.

Dirky

bij ons zijn de doezelaars gemaakt van gerold papier. Je Gouda model is wel de moeite... En je tip ook! Bedankt

marc goovaerts

Bert,
Da's inderdaad heel wat praktischer dan de doezelaars hier (inderdaad een soort 'sigaar' van gerold papier). Enig idee van fabrikant of merk ?

janjozef

Dat verkopen ze bij verschooten in antwerpen ook,
Wat ik echter in de plaats gebruik zijn pijpenkuisers, te koop in elke goede tabaks winkel, kost niets en je kunt hem zo door je air-brush trekken,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

marc goovaerts

Bij Verschoten iets voor 25 cent ?[:0][;)]