Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

fotopic-site voor mijn N-schaal modellen

Gestart door Roderik, 03 december 2009, 12:45:46 PM

Roderik

Hallo,

Ik heb een pagina aangemaakt op Fotopic met een overzicht van alle N-schaal modellen die ik de voorbije jaren heb gemaakt.

Mijn site B-diesel.net is al sinds een eeuwigheid niet meer aangevuld en het project is al lang afgebroken om plaats te ruimen voor ander...

Daarom heb ik alle foto's overgezet. Kwestie dat prentjes worden bekeken en ellenlange teksten toch niet worden gelezen.

http://littletramsandtrains.fotopic.net
Always be modelling!

marc goovaerts

#1
Het zal je verbazen Roderik,

Maar dikwijls vond ik de tekstjes op B-diesel nog te kort. Want je projecten waren altijd interessant.

Voordeel van je nieuw site is waarschijnlijk dat je foto's nu nog een tijd bewaard zullen blijven. Er staan er ook meer op dan op B-diesel.
Misschien kan je ook de vele foto's van je projecten op dit forum erbij plaatsen ? En herlinken, zodat de draadjes duidelijk blijven ?

Het verbaast me trouwens dat je volgens die site nog maar drie jaar bezig bent. Over productiviteit gesproken. En dan nog de tijd vinden om er een wolk van een baby bij te 'maken' !

Toch ??n puntje: test je nieuwe site eens degelijk uit. Op een aantal plaatsen geeft het aanklikken van een tumbnail als resultaat.... dezelfde tumbnail.