Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

L.S. Models in Genk

Gestart door Ralf Wittkamp, 11 oktober 2009, 01:14:15 AM

Ralf Wittkamp

Hallo.
Weitere Bilder zu L.S. Models in Genk sind unter dem Link zu finden:
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?10,4482230,4482230#msg-4482230

mfG
Ralf Wittkamp

Peter

Endlich ein perfektes modell der E410. Da warten viele schon sehr lange auf.

Eindelijk een perfekt model van de E410, Een lang vewacht model
Met vriendelijke groeten
Peter

Ludwig

Op de beurs heb ik het model eens goed kunnen bekijken.
ziet er goed uit alleen stel ik mij wat vragen bij de groene kleur op de voorkanten.
Nu zie ik die locomotieven dagelijks rijden en volgens mij is het groen toch meer uitgesproken in het echt.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ERVIN

@Ludwig , ik vermoed dat je de Reeks 28 bedoelt , het groen is in het "echt" idd meer donkerder, maar zoals je al zei, ze zien er prachtig uit.[:p]

Ludwig

Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

itchy

Op een andere verkoopsstand, ik weet niet meer dewelke, lagen ver-Belgisch-te Pico traxxen reeks 28. Zagen er ook wel dik OK uit.
Steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

ERVIN

Ja Itchy ik heb ze ook zien liggen, het waren omgespoten Piko's, en voor 100 euro waren ze te koop, maar ze misten wel heel wat details, en ook stelde ik mij vragen over de trekkracht, geen anti-slipbandjes, als de loc zwaar genoeg is van zijn eigen is dat geen probleem, maar bij die Piko had ik daar toch vraagtekens bij.

Nee, ik heb hem maar laten liggen.

conducteur

Het groen is inderdaad niet het goede groen, ik zie ze ook regelmatig staan als ik met de fiets naar school rij in Zeebrugge vorming.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

the_gold

Die Ls 28'ers zagen er ferm ok uit!
Ik kijk ook al uit naar de I-11 rijtuigen