Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Tweede Minibaantjeswedstrijd (2010)

Gestart door Gerolf, 17 april 2009, 11:29:23 AM

Roderik

citaat:
Geplaatst door conducteur

citaat:
Geplaatst door Dirky

Nadeel van deze wedstrijd:

Niemand van de deelnemers vertelt hier nog waar ie mee bezig is! Of?


Morgen gaan we om het nodige hout. Is grenen sterk genoeg?(omdat het niet zo duur is als multiplex, en ik daar niet goed mee kan werken(met multiplex))



Grenen hout is heel gevoelig voor krom trekken. Daarom zou ik toch eerder multiplex gebruiken.
Always be modelling!

factageklerk

Hoeveel inschrijvingen zijn er nu eigenlijk?
 

Dirky

Ben vandaag aan de bouw van het minibaantje begonnen... vorm van het landschap is in grote trekken opgebouwd...

conducteur

Ikke ga morgen naar de houthandel.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Rochevalien

Hola,Rian demareerd en laat meteen het hele peleton achter zich!!!
maarrr de eindstreep is nog ver, gaat hij dit kunnen blijven volhouden???? wat gaat het peleton doen???? zijn er nog die een ontsnapping wagen???
[:D][:D][:D]

Gerrit

Dirky

welke prijzen zijn er feitelijk te winnen... en nee, ik heb niet alle MSM's [:)]

factageklerk

Ik zit nog maar aan het ontwerpen,tekenen tegen het einde van de week zal ik hopelijk hout kunnen gaan halen
 

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Dirky

welke prijzen zijn er feitelijk te winnen... en nee, ik heb niet alle MSM's [:)]



>>> kom in 2010 naar de prijsuitreiking, dan weet je het[:o)] ,en wij ook ....

Gerrit

erik de noorman

Wat gaat het worden?
Het idee zit in mijn hoofd nu enkel de tijd vinden.
Het heeft te maken met de gemeente Kapelle op den Bos, TP I TOT II, water en er zouden 2 spoorbreedtes in moeten verwerkt worden. [;)]

Erik

conducteur

Zijn wisselbakken inbegrepen in de maximaal toegelaten oppervlakte? Volgens Tony niet, maar ik vraag het hier nog eens, dan weet ik het zeker.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

De oppervlakte van ??n wisselbak wel, zou ik denken. Dat is immers een schaduwstation, de andere bakken kan je beschouwen als een lift, en heeft dus dezelfde oppervlakte.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Ze moeten een 'klimspiraal' vervangen, daar een dergelijke spiraal niet te bouwen is op die opppervlakte. Er zijn twee aansluitingen voor een wisselbak, moet ik dan de opp voor elke aansluiting meetellen als er slechts een wisselbak is?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Dirky

in MSM81 staat dat enkel "minibaantjes waarvan nooit foto's werden gepubliceerd" in aanmerking komen. Is het plaatsen van foto's op dit forum niet "publiceren"???

En mijn vorige vraag anders geformuleerd: "Wat was de eerste prijs in de vorige editie van minibaantjes?"

thx

Gerolf

@ Rian: er is ??n wisselbak, dus ook maar ??n keer die oppervlakte, h?
@ Dirk: als ik me goed herinner: een Jocadis-tweetje (de prijzen werden geschonken door diverse handelaars, de winnaar kreeg de eerste keus uit tien prijzen)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw