Nieuws:

Nu in MSM 253 DIVERSE: Recensies * Beurstip * Verkiezing van model van het jaar * Inhoudsopgave 2024

Hoofdmenu

Veiligheid??

Gestart door Peter, 05 januari 2010, 19:56:19 PM

Peter

Daarstraks was op het nieuws een agent die naar aanleiding van een dodelijk ongeval in Gent er iedereen op attent maakte AL!!! de ruiten van de auto vrij te maken op straffe van 100 euro boete.
En hoe zit dat bij de spoorwegen??????

IMGhttp://i7.photobucket.com/albums/y284/Peter74/bfiqswszg8u7cmwqi.jpg/IMG
Met vriendelijke groeten
Peter

nmbs

Zo vertrek ik alleszins niet.  Weet niet bij de DB, maar bij de NMBS moeten de ruiten van de stuurpost proper zijn.

janjozef

allee sneeuw is maar water, dus de ruiten zijn proper,
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef
[:D] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

nmbs

citaat:
Geplaatst door janjozef

Nee, want die 'waterverschijning van jou belet mijn ruitenwissers hun werk te doen en dat is tegen de veiligheid.  Stel dat er een vogel op mijn ruit uiteenspat dan zie ik geen fluit meer en kan ik mijn ruit niet meer proper vegen.[:D]

janjozef

wij hebben op de club noch fluiten liggen, het zijn wel stoomfluiten, zet er zo een voor uw raam en ge ziet terug een fluit[:D]

nee het is natuurlijk levensgevaarlijk op dergelijk manier te rijden, geld evenzeer voor alle andere voertuigen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

nmbs

citaat:
Geplaatst door janjozef

wij hebben op de club noch fluiten liggen, het zijn wel stoomfluiten, zet er zo een voor uw raam en ge ziet terug een fluit[:D]

Danku, maar ik ben content met mijn fluit[:D][:o)]