Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Olivier77

#6300






Poging van foto van de testrit van Vectron van RTBCargo in Deurne (er waren veel fotografen)

3de poging

3rail, Krails, Ecos2, Koploper

BC911

Even de link als image toevoegen volgens mij, en dan is hij zichtbaar op het forum. Zie hieronder:

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: Olivier77 op 14 januari 2021, 14:05:19 PM
Poging van foto van de testrit van Vectron van RTBCargo in Deurne (er waren veel fotografen)

Hopelijk hebben die dan allemaal wel een foto!  ::)  ;D ;D

;)

BC911

Ik vermoed dat het te maken heeft of je al dan niet een Google account hebt. Als dat zo is zie je de foto's, anders niet. Op de Android tablet zie ik de foto, op de IPhone niet ... Tenzij de eigenaar nog iets kan aanpassen aan de rechten ivm publiek zetten of zo ...?
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

SuSke

ik heb een actieve google-account en zie de foto niet. Wel het verbodsbordje van een "niet toegelaten link". De foto staat dus waarschijnlijk niet openbaar.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 14 januari 2021, 21:09:58 PM
ik heb een actieve google-account en zie de foto niet. Wel het verbodsbordje van een "niet toegelaten link". De foto staat dus waarschijnlijk niet openbaar.
Idem hier.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Klaas Zondervan

Hier ook. Ingelogd bij google en dat levert een zwart vlak met een bordje "verboden in te rijden".

BC911

#6308
OK vreemd, op m´n tablet zie ik de foto nog steeds ...

Zal hem even via mijn Flickr account zichtbaar maken. Zo kan iedereen ervan genieten  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Klaas Zondervan

Citaat van: BC911 op 15 januari 2021, 10:52:44 AM
OK vreemd, op m´n tablet zie ik de foto nog steeds ...
Dat komt omdat het je eigen foto is. Suske zei het al, je hebt hem waarschijnlijk niet openbaar gezet en dan krijgen anderen geen toegang.

ERVIN

#6310
Mooie loc , en blij dat we die hier nu ook gaan te zien krijgen.
Bedankt voor de foto Bert.  ;)

BC911

Citaat van: Klaas Zondervan op 15 januari 2021, 11:07:38 AM
Citaat van: BC911 op 15 januari 2021, 10:52:44 AM
OK vreemd, op m´n tablet zie ik de foto nog steeds ...
Dat komt omdat het je eigen foto is. Suske zei het al, je hebt hem waarschijnlijk niet openbaar gezet en dan krijgen anderen geen toegang.
Nee, het is niet mijn eigen foto, maar die van Olivier77  ;). Maar ik kon hem gewoon zien via zijn vorige link (die nu gewijzigd is naar een andere locatie). En zoals je kan zien heb ik hem ook kunnen downloaden en op mijn Flickr account kunnen zetten.

Hieronder de weergave van Olivier77 zijn eigen foto op zijn eigen nieuwe locatie:

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

SuSke

Nu staat Olivier's foto op de proximus-cloud, waarschijnlijk een openbaar profiel.

Citaat van: ERVIN op 15 januari 2021, 11:21:23 AM
Mooie loc , en blij dat we die hier nu ook gaan te zien krijgen want Roco gaat deze ook uitbrengen.
Bedankt voor de foto Bert.  ;)

dat vind ik er ook van. Eindelijk terug een beetje kleur op het Belgische spoor.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: BC911 op 15 januari 2021, 13:45:27 PM
Citaat van: Klaas Zondervan op 15 januari 2021, 11:07:38 AM
Citaat van: BC911 op 15 januari 2021, 10:52:44 AM
OK vreemd, op m´n tablet zie ik de foto nog steeds ...
Dat komt omdat het je eigen foto is. Suske zei het al, je hebt hem waarschijnlijk niet openbaar gezet en dan krijgen anderen geen toegang.
Nee, het is niet mijn eigen foto, maar die van Olivier77  ;). Maar ik kon hem gewoon zien via zijn vorige link (die nu gewijzigd is naar een andere locatie). En zoals je kan zien heb ik hem ook kunnen downloaden en op mijn Flickr account kunnen zetten.

Hieronder de weergave van Olivier77 zijn eigen foto op zijn eigen nieuwe locatie:


Ook onzichtbaar bij mij.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BC911

Ja, er gaat toch iets niet helemaal goed met de locaties waarop de foto's worden gezet. Eenvoudigste oplossing is vrees ik toch een account aanmaken op een site zoals Flickr ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...