Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Peter

Piekuurtrein van Antwerpen-Centraal naar Puurs maar me we om 17.05 aankwamen in Hoboken-polder

De prachtige, onbeschadigde front , wordt wat (veel) ontsierd door de zijkant richting perron door helemaal volgeklad te zijn met zeer slechte graffiti
De andere zijde was nog steeds onberispelijk geschildert. Schandalig eigenlijk >:( >:( >:( dat er blijkbaar niets of toch zeer weinig gedaan wordt tegen zo'n vandalen

Met vriendelijke groeten
Peter

Wim66

#4771
Gisteren 13/06/2017 was er een testrit met een trein geladen met bier van de brouwerij Jupille in Luik naar het bedrijf Remitrans in Ninove langs L90, Remitrans brengt het bier dan naar de distributiecentra van Delhaize. De trein bestond uit de Lineas 7789, 7784, 2 wagens met palletten en wagens met containers.

Waarvan de laatste 2 wagens Wecon containers bevatten. Bij het Wecon systeem kan de container rechtstreeks vanaf de wagon op de vrachtwagen worden geladen

Een mooiere lading kan je toch niet wensen bij dit warme en mooie weer?




[URL=http://s1175.photobucket.com/user/erescesar/media/Jupiler%20lading%2001_zpssstz26e2.jpg.html]


Mogen er vele van deze volgen

copyright photo's Bryan Van Overmeire


Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

Chrisrail

#4772
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

59erke

Citaat van: Chrisrail op 14 juni 2017, 15:52:57 PM
Citaat van: Wim66 op 14 juni 2017, 14:43:14 PM
Een mooiere lading kan je toch niet wensen bij dit warme en mooie weer?
Mogen er vele van deze volgen

Warm bier, Lekker............    :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ ??? ??? ??? ??? ??? ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Geef mij maar frisse pint zulle. Vele beter....  :P :P :P 8)

misschien beter koelwagens gebruiken  ;)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

loebaske


Nieje, als je er mee thuis komt in de koelkast zetten die bak bier  ;)

vyncky

goed initiatief ! zouden ze meer moeten doen!

Aangezien Spoorwegjournaal hier geen artikel over heeft geschreven (wat normaal de bedoeling was) heb ik het maar gedaan.  ;)

Deze maand is het precies 60 jaar geleden dat er met elektrische tractie gereden wordt op spoorlijn12. Ter gelegenheid hiervan hebben we uit de oude (en nieuwere) doos 60 foto's geselecteerd. geniet ervan zou ik zeggen... http://lijn-12.be/album-17-06-01.php

ik laat één teasertje zien, genomen in 1980 te Schijnpoort. (Foto Willy Henderikx):



Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Citaat van: Gerolf op 15 juni 2017, 08:23:57 AM
Mooie teaser  8)

En een mooie reeks foto's, met zelfs een unieke kiek ertussen
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

fraaie beelden een beetje RailFoto gehalte ! ;)

Metpetergaathetbeter


vyncky

Bedankt voor de positieve commentaren!

Het was moeilijk om 60 foto's te selecteren gezien de "grote" variatie wat gereden heeft.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

B_Modelbouw

Prachtige foto-verzameling ... Zeker de foto van Ekeren trok mijn aandacht met de plaats van de palen voor de bovenleiding.
Ooit achter het perron gelegen, nu in het perron gelegen ... Dit door verplaatsing van de perrons en het uit elkaar brengen van
de sporen om hogere snelheden te mogen rijden op de lijn.

Ja, ik ga me echt moeten beperken tot één tijdsperiode in model want er hebben vele mooie dingen over L-12 gereden ...
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


rixke rail

Citaat van: Peter op 13 juni 2017, 18:22:57 PM
Piekuurtrein van Antwerpen-Centraal naar Puurs maar me we om 17.05 aankwamen in Hoboken-polder

De prachtige, onbeschadigde front , wordt wat (veel) ontsierd door de zijkant richting perron door helemaal volgeklad te zijn met zeer slechte graffiti
De andere zijde was nog steeds onberispelijk geschildert. Schandalig eigenlijk >:( >:( >:( dat er blijkbaar niets of toch zeer weinig gedaan wordt tegen zo'n vandalen



De moppersmurf is alvast akkoord, Peter ...

20170617_134444 by Eric  Baert, on Flickr
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Jurgen

Moet het niet "je n'aime pas" zijn ipv "j'aime pas"?

Zo hebben ze het mij toch aangeleerd op school...

Afin, leuk, maar degene die het gemaakt heeft is al even groot krapuul als de rest.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 18 juni 2017, 11:52:30 AM
Moet het niet "je n'aime pas" zijn ipv "j'aime pas"?

Zo hebben ze het mij toch aangeleerd op school...

Afin, leuk, maar degene die het gemaakt heeft is al even groot krapuul als de rest.
Je staat er van versteld hoeveel taalfouten Fransen maken. Kijk eens op Franse fora bvb...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *