Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Klaas Zondervan

Wat is het probleem? Ze blijven allemaal in het spoor.

doomslu

Ik zou er wel niet willen met meerijden hoor.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

nee voor uwe rug is dit niet echt ideaal
@ klaas
het is net zoals hard rijden waar je niet mag
ze worden niet allemaal geflitst en ze eindigen gelukkig niet allemaal tegen een boom
soms staan er ook huizen langs de weg
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Davy

Vooral diene tram op het laatste vind ik wel mooi gefilmd :)

Davy

Deze foto heb ik kunnen vastleggen vanuit een Desiro op de lijn Leuven-Brussel. Vertrokken in Leuven samen met de "IC luik-Guillemins - Oostende" en samen op volle snelheid tot in Zaventem gelijk gebleven.
Dat was de hele rit genieten zenne want dat maak je niet vaak mee :)


lijn Leuven-Brussel, augustus 2016
by davy vanmolle, on Flickr

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

ERVIN

Test ze maar verder uit Cedric.  ;) Knappe foto.

Bedankt Davy voor deze " speciale" foto.  ;)

Davy

Blijft een mooie samenstelling, één loc en negen M6 rijtuigen :)

Davy

Deze leuke samenstelling rijd al terug een tijdje rond heb ik opgemerkt. kwam hem weer onverwachts tegen he,
dus vanaf morgen is het treinjagen ipv treinspotten :)


HLE 1912 te Landen, december 2016
by davy vanmolle, on Flickr

OlivierV

Gisteren die samenstelling bij aankomst in Leuven ook zien aankomen, moet normaal de samenstelling die van Hasselt naar Knokke-Blankenberge spoort (trein wordt gesplitst). Al rijdt de samenstelling soms ook met locs aan het uiteinde en de stuurrijtuigen tegen mekaar gekoppeld.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Davy

Citaat van: OlivierV op 27 december 2016, 23:20:27 PM
Gisteren die samenstelling bij aankomst in Leuven ook zien aankomen, moet normaal de samenstelling die van Hasselt naar Knokke-Blankenberge spoort (trein wordt gesplitst). Al rijdt de samenstelling soms ook met locs aan het uiteinde en de stuurrijtuigen tegen mekaar gekoppeld.

Het was idd de IC Genk - Knokke-Blankenberge, vertrek 12:54 Landen en 13:19 in Leuven :)
normaal rijden ze al een lange tijd met de loc's op het uiteinde maar om één of andere reden is één helft gedraaid geweest.

Davy

Gisteren wat geprofiteerd van de zon en naar mijn favoriete streek getrokken. Op twee uur tijd toch ene kunnen vastleggen.
Den 1332 op de lijn139, Leuven - Ottignies


HLE 1332 Oud-Heverlee, december 2016
by davy vanmolle, on Flickr

ward

Citaat van: Davy op 28 december 2016, 08:57:15 AM
Citaat van: OlivierV op 27 december 2016, 23:20:27 PM
Gisteren die samenstelling bij aankomst in Leuven ook zien aankomen, moet normaal de samenstelling die van Hasselt naar Knokke-Blankenberge spoort (trein wordt gesplitst). Al rijdt de samenstelling soms ook met locs aan het uiteinde en de stuurrijtuigen tegen mekaar gekoppeld.

Het was idd de IC Genk - Knokke-Blankenberge, vertrek 12:54 Landen en 13:19 in Leuven :)
normaal rijden ze al een lange tijd met de loc's op het uiteinde maar om één of andere reden is één helft gedraaid geweest.

Bedoeling is dat ze normaal zoals hierboven rijden. Maar omdat het heel lang duurde voor de GF koppeling gehomologeerd was op de HLE19 en de bestuurders opleiding kregen ervan reden ze lange tijd omgekeerd, met de stuurrijtuigen naar elkaar.

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Davy

#4513
Thanks voor de info Ward. Ik hoop dat we de twee samenstellingen mogen blijven zien :)

eddy

Stond vandaag in het station van Berchem,en een vreemde combinatie gezien.Een Tweetje gekoppeld aan een varkensneus.Had spijtig niets bij om te fotograferen.

groeten eddy