Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

SuSke

lekker ding om over de baan te laten scheuren  ;) ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske


Gunther, het was die op zijn fietsje die de foto heeft genomen  :D

Jurgen

Verdomme, en ik zat op het werk in Diegem.
Ik mis ook alle goede dingen hier in Aarschot hé...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

G8

Citaat van: loebaske op 22 november 2016, 17:13:15 PM

Gunther, het was die op zijn fietsje die de foto heeft genomen  :D


dat kan... ik was er niet bij  ;D

(ik heb ze van de plaatselijke FB pagina gepikt ...  :-X )

OlivierV

#4429
Door het mistige Wetteren met enkele rocky-rail wagens. :p


Crossrail PB03 @ Wetteren
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Blijft toch mooi hé , bedankt voor de foto Olivier. ;)

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Wim66

Voor velen een normale verschijning denk ik mar niet helaas voor een station als Gouvy. Weet nog steeds niet wat er aan de hand was gisteren. Maar ik ging dus na een tip van mijn vrouw die er kort daarvoor was langs gereden en een CFL had zien staan.

Nadat ik de CFL 2223  op de foto had gezet kwam na 15 minuten de CFL 3006 binnen normaal zou dit dan de IC 112 moeten zijn. De loc stopte en binnen een minuut weer verder. Erg vreemd dus. Na opnames te hebben gemaakt van deze snelle pit stop kwam ik het personeel van de CFL tegen. Vroeg wat er aan de hand was. Dat wist men dus niet.
alleen lieten ze mij een schema zien wanner ze moesten vertrekken van Troivierges naar Gouvy en vertrek Gouvy. En dat laatste was dus 13.23 uur Ze moesten wachten op een Desiro die uit Luik kwam meer wisten ze niet.

De Desiro 08527 kwam inderdaad en heb deze ook kunnen fotograferen. Nadat de reizigers richting het G H Lux waren overgestapt ging de 2223 zijn weg. Hierbij opnames van het geheel gisteren 











Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

TBCédric

Het werd donker en het was dus bijna nacht. Zonder statief trokken we er op uit om tijdens onze laatste overstap een uitgebreide ronde te doen in Centraal. Nadat we een willekeurig patroon aflegde, kwamen we aan bij deze miserabele M/Desiro. Deze zou weeral een IC verbinding naar Gent-Sint-Pieters en Oostende verzekeren. Waar is de tijd dat het materieel op die verbinding enkel bestond uit AM 96, M6 en I11?!

Maar goed, een mooie setting en mooie verlichting... plus de 08114 die het beeld een beetje komt verstoren! Haha! 😄

De AM 08114 met waarschijnlijk 1-2 extra lotgenoten te Antwerpen-Centraal, L59.


NMBS AM 08114  Antwerpen-Centraal
by Tren di Cédrico, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Snobby Crash


Davy

Die foto is je heel goed gelukt zonder statief. Prachtige foto, zelfs met die Desiro erop ;)

Dreha

Je hebt dit prachtige station prachtig weergegeven Cédric.

Peter

Prachtige foto, alleen het richtingbord voor Oostende....de volgende halte is niet Oostenden-Berchem, maar ik dacht...nog altijd Antwerpen-Berchem (ook al wint de voetbalploeg van Oostende veel matchen ;) ;) ;))
Met vriendelijke groeten
Peter

Klaas Zondervan

Geen wonder dat de treinen vaak te laat zijn. De bestuurder is verdwaald omdat hij Oostenden-Berchem niet kon vinden.:)
Overigens een heel sfeervolle plaat van een van de mooiste stations.

Roel G.

#4439
Gezien te Stockem Arlon:










Mvg Roel