Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

OlivierV

#3840
Cedric, die op jouw foto zijn onlangs verplaatst naar ergens anders, zag er een Youtubefilmpje over.

@Hugo, was niet op jou bedoeld he.

En bij die 55-ers hoor je het ook gewoon dat er slijt op zit, ze dateren dan ook van het jaar 61-62, dus volgend jaar zijn de meeste machines aan hun 55ste levensjaar toe.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Citaat van: OlivierV op 02 november 2015, 18:14:30 PM

@Hugo, was niet op jou bedoeld he.

En bij die 55-ers hoor je het ook gewoon dat er slijt op zit, ze dateren dan ook van het jaar 61-62, dus volgend jaar zijn de meeste machines aan hun 55ste levensjaar toe.
Grapje Olivier!
Wat gaat er tegenwoordig nog 55 jaar mee? Er worden dingen geleverd die al niet werken van in het begin (F...) ;D

TBCédric

Citaat van: OlivierV op 02 november 2015, 18:14:30 PM
Cedric, die op jouw foto zijn onlangs verplaatst naar ergens anders, zag er een Youtubefilmpje over.

@Hugo, was niet op jou bedoeld he.

En bij die 55-ers hoor je het ook gewoon dat er slijt op zit, ze dateren dan ook van het jaar 61-62, dus volgend jaar zijn de meeste machines aan hun 55ste levensjaar toe.
Dat is dan zeer raar. De foto is deze middag genomen.   ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

59erke

Citaat van: OlivierV op 02 november 2015, 18:14:30 PM
Cedric, die op jouw foto zijn onlangs verplaatst naar ergens anders, zag er een Youtubefilmpje over.


Olivier, hier ben je mis hoor.
Ik rij elke dag heen en terug van Gent naar Antwerpen via de N49
En elke dag zie ik ze staan.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

OlivierV

Citaat van: 59erke op 02 november 2015, 20:02:34 PM
Citaat van: OlivierV op 02 november 2015, 18:14:30 PM
Cedric, die op jouw foto zijn onlangs verplaatst naar ergens anders, zag er een Youtubefilmpje over.


Olivier, hier ben je mis hoor.
Ik rij elke dag heen en terug van Gent naar Antwerpen via de N49
En elke dag zie ik ze staan.
Toch zag ik onlangs een filmpje over deze 2 "rijtuigen" waarbij ze op een spoor geplaatst werden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Citaat van: 59erke op 02 november 2015, 18:05:41 PM
Tja wat hier de bedoeling van was, weet ik ook niet hoor.
Ze hebben daar bij die foundation speciaal een spoor aangelegd voor dit materiaal op te zetten.
En sindsdien blijft dat daar maar staan oproesten...

En waar is daar? Welke foundation?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

TBCédric

Citaat van: Jurgen op 03 november 2015, 11:30:26 AM
Citaat van: 59erke op 02 november 2015, 18:05:41 PM
Tja wat hier de bedoeling van was, weet ik ook niet hoor.
Ze hebben daar bij die foundation speciaal een spoor aangelegd voor dit materiaal op te zetten.
En sindsdien blijft dat daar maar staan oproesten...

En waar is daar? Welke foundation?

Verbeke foundation.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

59erke

@ OlivierV  Misschien heb je een filmpje gezien van de overbrenging naar Verbeke Foundation. Ik geloof zelfs dat er  van de 2 van het stoomcentrum van Maldegem komt. Ben er vandaag nog gepasseerd en ze staan er wel degelijk nog.

@ Jurgen  Verbeke Foundation, vindt je naast de expressweg (N49) thv de afrit/oprit Stekene-Hulst
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Metpetergaathetbeter

wie of wat houdt die Foundation in ? En wat zijn de doelstellingen ? :-\

SuSke

Google is your friend: http://www.verbekefoundation.com/vision-mission/the-foundation-verbeke/

Een organisatie die zich het promoten van kunst tot doel heeft gesteld.
Hoe je die kunst invult.... is voor elk individu anders.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Suske sorry want men zeg wel eens in nood leer je je vrienden kennen en ik vergat die vriend of hij mij ! ;D ;D ;)

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

misschien dat die treinstellen daar op een kunstzinnige manier gaan staan verder kapotroesten of hoe je de vergankelijkheid der dingen in beeld kunt brengen ?  :-\ ;)

59erke

Misschien, ze hebben daar ook een aantal oude torenkranen staan, die staan er ook maar te roesten.

Op die manier is alles kunst
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Houdini