Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

TBCédric

De HLR 7855 rijd hier richting Gent voorbij Belsele met een indrukwekkend lange sleep.


Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

ward

#3646
Sinds 14 juni vaste gast in Sint-Niklaas, MR08 als L trein naar Leuven.
De reizigers tussen St-Niklaas en Leuven krijgen momenteel een enorm aanbod van materiaal;
gaande van MR08, MR80 en MR75, en dan de MR86 voor P-treinen.
Reden hiervoor is dat nog niet alle bestuurders ETCS kennen, en dat de MR80 op bepaalde uren na
St-Niklaas de IC Sint-Niklaas - Aat doet.
Hierbij een foto van 22/06/2015, achter een forse stortbui..



Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Ben

Tilburg gisteren:



Plaatje geschoten om reden van bestelling van het 1:87 exemplaar uit de Heljan dump.

Gr, Ben.


ERVIN

Mooie foto Ben.  ;)
En ferme sleep Rudy. ;)

Ga hem ook bestellen. :)

Rangeerduivel

Citaat van: ERVIN op 24 juni 2015, 10:40:39 AM
Ga hem ook bestellen. :)

Erwin,

Ik meende te weten dat de promotie maar liep tot dinsdagmorgen 16 juni...
tenzij de stock nog niet uitgeput is.
De "affiche" staat nog op de site van Het Spoor,maar ik zou er toch niet te lang mee wachten als ik u was!

;)

ERVIN

Ik heb het gezien Rudy , vandaag een mailtje verzonden , hopelijk lukt het nog.  :-\

TBCédric

Ze hebben bij de class 66/77 al een aantal mooie livreien uitgebracht, maar deze mogen ze ook wel uitbrengen hoor. :-D

Eerste "aanvaring" met de gehuurde MRCE class 66 loc voor RRF te Nieuwkerken-Waas L59.



En hier het bijhorende Filmpje.
Erwin (en/of andere), als je deze gaat kopen, dan ga je toch wel veel setjes van LS mogen kopen om deze na te maken  ;D  8)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Rangeerduivel

Citaat van: LS Models op 02 juli 2015, 10:58:08 AM
Ze hebben bij de class 66/77 al een aantal mooie livreien uitgebracht, maar deze mogen ze ook wel uitbrengen hoor. :-D

Je bent niet mee met je tijd zeker Cedric? ;D
ESU(en ik) hebben hem al lang! ;D




Eerste "aanvaring" met de gehuurde MRCE class 66 loc voor RRF te Nieuwkerken-Waas L59.

Het is ook geen Class66 maar een Class77, o.a. te herkennen aan de derde zijdeur...

TBCédric

Citaat van: Rangeerduivel op 02 juli 2015, 12:00:18 PM
Je bent niet mee met je tijd zeker Cedric? ;D
ESU(en ik) hebben hem al lang! ;D


Citaat van: LS Models op 02 juli 2015, 10:58:08 AM
Ze hebben bij de class 66/77 al een aantal mooie livreien uitgebracht, maar deze mogen ze ook wel uitbrengen hoor. :-D
Eerste "aanvaring" met de gehuurde MRCE class 66 loc voor RRF te Nieuwkerken-Waas L59.

Het is ook geen Class66 maar een Class77, o.a. te herkennen aan de derde zijdeur...

Het lijkt er op maar is niet dezelfde livrei.  Deze heeft een wit front i.p.v geel en langs de zijkanten is hij alleen maar zwart. Details hé Rudy!  ::) ;D  ;)  En ja deze heeft 3 deuren en is dus dan technisch gesproken een 77'er  :o
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Rangeerduivel


ward

Zaterdag 4 juli reed van Oostende naar Antwerpen-Centraal & terug ter gelegenheid van Summerfest deze speciale wagon:



En voor degene die niet graag hun modellen weatheren, het kan perfect :)
De rijtuigen daarentegen..  :-\



Mvg,
Ward
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

TBCédric

Sorry Rudy moest je je aangevallen voelen. ;) Verkeerde uitdrukking dan. :D

Ook zelfde treintje als Ward op foto gezet, (samen met wat andere) alleen wel de volledige trein.  ;D  ::)









Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Rangeerduivel

#3658
Wees gerust,
Vooraleer ik mij zal aangevallen voelen zal je met ander kruit moeten schieten hoor! ::) ;D ;D

Citaat van: LS Models op 06 juli 2015, 00:19:06 AM



Ik meen hier Sint-Niklaas in te herkennen omdat ik destijds in de loodsen links  meerdere malen Electro-apparaten afkomstig uit Liens-Oostenrijk wezen lossen heb

;)

dieselfreak

Helemaal juist, u heeft een ijskast gewonnen gevuld met gekoelde dranken naar keuze.
MC