Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

dieselfreak

Daarnet omstreeks 16u30 passeerde hier in Belsele out of the blue een aangename verassing onder de vorm van een dubbeltractie van een diesellocomotief reeks 60 en een diesellocomotief reeks 53 met vlottende cabine (een uiterst zeldzame gast op Lijn 59). Ze sleepten één M 2 rijtuig aan een lage snelheid, waarschijnlijk een museumtransport, weet iemand hier iets meer over?
MC

bollen neus

MC,
Dju makker da ge geen foto toestel bij de hand had, das zeer zeldzaam en t' moet nie altijd nieuw materiaal zijn om zeer goede combinatie te vormen.
Knap om na te maken op een baantje maar tja dan beginnen ze weer te discuseieren "da kan nie".
Enfin, vroeger zag je dit dikwijls in het oostelijk deel van den Belziek.
Den Eric.

dieselfreak

Eric,


Discussiëren heb ik afgeleerd, dat is verloren energie. Ik kan enkel melden wat ik met mijn eigen ogen gezien heb. Enkele jaren geleden passeerde hier ook eens de Oriënt Express, sommigen geloofden mij niet, ze dachten dat ik een UFO gezien had. Tegen de tijd dat ik mijn fototoestel genomen had was de trein allang uit mijn gezichtsveld verdwenen maar ik heb hem wel vastgelegd op de harde schijf van mijn geheugen. Helaas hebben anderen daar weinig aan.
MC

bollen neus


reeves


marc goovaerts

Citaat van: dieselfreak op 18 november 2014, 20:02:58 PM
maar ik heb hem wel vastgelegd op de harde schijf van mijn geheugen.
Nu nog wachten op een juist verbindingskabeltje met andere harde schijven...

Davy

Gezien maar helaas telaat voor een foto, de blauwe diesel reeks 62 van infrabel in hometown Landen op een zondag :)
Er staat al weken een sleep werkwagons met telkens een andere diesel voor. Deze al gespot, 6292, 6207 en de blauwe 62..

Johnnytrein

En uiteraard heb je daar dan foto's van?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bruureke

Vandaag voor het werk bezig geweest in blok 19 zijnde het seinhuis in Hasselt. Pal tussen hoofd en rangeersporen. Ogen ferm de kost gegeven, wel geen foto's en ok nog een beetje gewerkt ::) Daarna in Muizen het toekomstige tijdelijke seinhuis gaan opstarten zodat ze daar binnenkort ook warm zitten, daar kwam ook om de haverklap mooie slepen door.

TBCédric

Ik moest en zou spotten als het ging sneeuwen. Gelukkig sneeuwde het vandaag en bleef de sneeuw uiteindelijk toch liggen.
Dit heeft mijn uurtje spotten opgeleverd. Meer foto's en video's kan je vinden door op de link te klikken in mijn handtekening.

Trains in the snow by LSModels, on Flickr

Trains in the snow by LSModels, on Flickr

Trains in the snow by LSModels, on Flickr

Trains in the snow by LSModels, on Flickr

Trains in the snow by LSModels, on Flickr

https://www.youtube.com/watch?v=LbGIYNJwJac&list=UUW5zDZmPVihh8_llBIXfA4w

https://www.youtube.com/watch?v=w88lp1nvsLE&list=UUW5zDZmPVihh8_llBIXfA4w

https://www.youtube.com/watch?v=BUnvwUMzUGk&list=UUW5zDZmPVihh8_llBIXfA4w
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Huugooke


Huugooke

#3416
Vandaag in Antwerpen Centraal.
Met de Desiro naar Oostende?

cs 0814 by huugooken, on Flickr

cs hall by huugooken, on Flickr

Pascal Michiels

#3417
Als antwoord op al dat winters geweld  ;)

Voormalig station Rubiao Junior (Botucatu-Sao Paulo-Brasil)



Pascal Michiels

#3418
Nog eentje ontdekt in het centrum van de stad. Stoomloc van de ESTRADA DE FERRO SOROCABANA.


Huugooke

Ook gezien dat de Desiro's Led's inde rode lichten gebruiken? Wie maakt dat na in model!!!