Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

OlivierV

Citaat van: Union Pacific op 02 november 2014, 21:38:50 PM
Ben de NS loc gisteren gaan bewonderen in Leuven, vindt het wel iets hebben die kleuren. Heb al erger gezien :)

Maar nu deze


Er heeft er eentje ferm zen best gedaan :)
Dat noemen ze een full car doen, meestal doen ze dit met meerdere ..., 'k zie wel nog altijd liever graffiti op een trein dan stenen en betonblokken op de rails. ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ACFI

Ook een bontgekleurde loc, een beetje ouder en uit Verwegistan.



Spijtig genoeg is het museumbedrijfje dit jaar overkop gegaan. Kopstation heeft nog een originele draaischijf om locomotief te laten draaien en aan het andere eind van de trein te zetten.

Was het laatste overblijfsel van een netwerk van spoorwegen om suikerruit te transporteren van de velden naar de fabrieken en de havens.

Steven.

Metpetergaathetbeter

Ik verbleef op Maui ook 4 dagen en zag eveneens een loc rijden echter een heel andere(zo een die je westerns ziet), bezocht deze lijn niet daar ik met mijn vrouw (toen nog vriendin en ik met andere dingen bezig was  ;D) op reis waren op Maui, Hawaii(big island) Molokai, Kauai en Oahu bezocht, trouwens de vlag van Hawaii is een combinatie van de Engelse en USA, nl Union Jack in een blokje links boven en de 8 strepen staan voor (8 belangrijkste =grootste )eilanden(wit/rood blauw/w/r/b/w/r)

Aloha Peter  ;D ;)

ACFI

:-)

Heb deze twee jaar geleden enkel horen rijden in Maui. Er zijn nog een paar andere museumlijnen in Hawaii maar die rijden ondertussen Diesel. Dat zijn ook wel oude besjes maar toch minder sympathiek.

Aloha

Steven

ward

Vanmiddag op L12 en rail feeding met daarachter de hollandse traxx en 2 lege platte wagens tegen gekomen..
Deze zal dus terug overgebracht worden naar zijn oorspronkelijke thuisbasis..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

TBCédric

Vandaag vaagjes een witte of wit/grijze traxx gezien met een (leek mij toch) logo van de scnf. Nieuwe loks op het Belgisch net?
Had er helaas geen foto van.

Crossrail class 66 met cargo by LSModels, on Flickr

Een nieuwe samenstelling voor bij ERVIN? ;)

Deze is op zich niet speciaal maar wel als je weet dat onze ward achter het stuur zit.  :D

hle 1863 + I11 naar Oostende by LSModels, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.


D_Loc

Ik was heel kort in Luxemburg en heb daar nog wat video-opnames gemaakt.
Het doel was eigenlijk om de 1817 voor de lens te krijgen (dat is de enige 1800 die nog zou rijden, de 1815 en 1818 zijn defect en staan afgesteld in Luxemburg samen met de 1812, 1805, 1806) maar ik heb de loc niet gezien. Ik ging er vanuit dat deze de benzinetrein naar Bertrange zou rijden maar zag de 1583 (G1206) bij de ketelwagens staan, de Belval-pendel werd gereden door de 1508 (ook een G1206).
Het begint er langzaamaan op te lijken dat de dagen van de 1800 zijn geteld in Luxemburg  :(

Hier het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=oECe5FpwpSc
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

loebaske

Mooie foto's Ward, foto's die ook dienst kunnen doen om in model vuil te maken, maar kan die niet opslaan  ;D ;D

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Zeer mooi filmke, moar toch niet normaal met zo een lange sleep wagons, hier zie je dat niet zenne, just in Luxemburg??

D_Loc

Citaat van: loebaske op 16 november 2014, 13:38:37 PM
Zeer mooi filmke, moar toch niet normaal met zo een lange sleep wagons, hier zie je dat niet zenne, just in Luxemburg??
De langste trein in de video is de containertrein en die komt toch echt uit België  ;)
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

loebaske

amaai kwam die van Belgie, moet zeggen dat ik dit nooit eerder heb gezien...

D_Loc

Het is de Segrate shuttle 40317, deze rijdt vanaf Zeebrugge naar Milaan.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

C.B.

Ik wou net hetzelfde schrijven , maar D_loc was net iets voor :)

De 40317 Zeebrugge Ramskapelle via Antwerpen Noord richting Milano.

De lengte is gewoon hoor. 500 à 600m lang is geen uitzondering hoor.
Groetjes.
Claudio.