Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

OMC

Citaat van: Rangeerduivel op 25 september 2013, 11:01:28 AM
Ze hebben bij TSP in Stt.Ghislain ook nog de 5926 binnen staan,maar ik denk dat ze die zullen gebruiken als 'plukloc'

Er is trouwens al héél wat aan geplukt!

gr

Dat is inderdaad stilaan een geraamte aan het worden. Gelukkig dat ze met zo'n loc toch nog een donor hebben die een rijvaardige loc rijvaardig kan houden.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

OlivierV

#2941
Een iPhone prent van de 2706 met een P-trein te Gent-Dampoort


2706 te Gent-Dampoort by Olivier Vleminckx, on Flickr
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Olivier, ik zie geen madam.
Oeps  :o dat is een ander draadje.  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Citaat van: doomslu op 02 oktober 2013, 21:38:13 PM
Olivier, ik zie geen madam.
Oeps  :o dat is een ander draadje.  ::)

Paul Delvaux zag ook graag mooie vrouwen en treinen
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 02 oktober 2013, 22:20:17 PM


Paul Delvaux zag ook graag mooie vrouwen en treinen

Evan, wie niet ?
Groeten Peter ;)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

janieburton

Citaat van: evan op 02 oktober 2013, 22:20:17 PM
Citaat van: doomslu op 02 oktober 2013, 21:38:13 PM
Olivier, ik zie geen madam.
Oeps  :o dat is een ander draadje.  ::)

Paul Delvaux zag ook graag mooie vrouwen en treinen

Zodus vrouwen en treinen gaan samen.
 

ERVIN

Vandaag een dagje gaan spotten met enkele bekenden in Berchem , heel wat mooi cargo-verkeer gezien , en dit was natuurlijk de klapper.....





Ook is de Class 66 , die een ongeluk heeft gehad in Remersdaal , op sleep voorbij gekomen.

Jurgen

Een hele dag spotten en toch maar twee (mooie) foto's tonen? Allé Erwin, dat kan toch niet.  ;D ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 05 oktober 2013, 19:19:56 PM
Een hele dag spotten en toch maar twee (mooie) foto's tonen? Allé Erwin, dat kan toch niet.  ;D ;)
Moest het Olivier zijn, we wisten wat hij daar 'gespot' had.  :D

Maar, den Erwin? In slaap gevallen?  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dieselfreak

Nog straffer, ik heb die groene schoonheid ook gespot en zelfs geen enkele foto genomen!
MC

Eres

Het was dus even druk op Gare de Gouvy. Als weekend overblijvers stonden er de NMBS hle 1894, AM96 487 en AM96 452. De 487 stond op punt van vertrek daar de verlichting al aan was toen ik deze fotografeerde. Mijn gedachten waren juist en vlak nadat de CFL 3011 richting Liege was vertrokken ging ook deze weg. CFL 3007 ex Liege had 10 min vertraging opgelopen.

Maar voor een andere interessante loc voor ik eigenlijk ook ging betekende dat deze in Troisvierges moest stoppen. Op een groot deel tussen Gouvy en Troisvierges is er maar een enkel spoor beschikbaar.

Maar het was best interessant en doe hier bij wat opnames toekomen met de CFL 3019+3002 met twee verschillende soorten kolenwagons. Wie weet welke type dit zijn hoor ik graag heb ik nog iets kunnen leren vandaag:






Eres

Ging dus iets fout maar hier alsnog de wagons





Wim

conducteur

Ik heb er geen foto van, maar zojuist om 17h50 stond ik aan de overweg, en tot grote verassing passeert een stam M4 met een 21. Zijn er problemen met de 19+M6? Dat is ongewoon om zoeits te zien hier. Doorgaans zoals ik zij M6+19 of AM96...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Jurgen

Tot grote verassing? Dat moet heet geweest zijn.  ::)


Ik sta ook af en toe aan een overweg, maar ik denk niet dat het dezelfde zal zijn als die van jou. Of het dus echt zo ongewoon is weet ik niet want ik kan zo'n stam M4 met een 21 elke werkdag zien langsrijden als ik wil.
Waar stond je dus precies want ik veronderstel dat er toch wel meer dan 2 overwegen zijn in België?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.