Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Metpetergaathetbeter

De plaats vermoedde ik, bovendien het feit dat de foto gemanipuleerd was  vond ik er nogal vingerdik opliggen. Het groen zag er nogal exotisch zelfs wat Hawaiiaans uit (en ik ben daar al geweest vandaar !). Die wagons Romeens ?

Groeten Peter ;)

evan

Hoi Peter,

Zo fel was die niet gemanipuleerd hoor ;)

Origineel


Geplaatste foto


De stank van de hooge Maay kan ik helaas niet posten ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter


evan



Peter,

Citaat van: OMC op 30 juli 2013, 00:58:20 AM



De laatste foto voor vandaag is deze van TUC-Rail 5528 en 5532 van Schaarbeek naar Antwerpen-Noord, wegens werken aldaar had men ballast en spoorstaven nodig, de ballast werd op maandag 29 juli aangebracht in Daxi-stortwagens van Roemeense origine maar gehuurd door Infrabel.

Goed gelezen ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

hier had ik overgelezen(eigenlijk niet gelezen), maar nogal interesse in goederenwagons vandaar mijn vraag  :-\ :-[

Groeten Peter ;)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Speciaal voor Metpetergaathetpeter









Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Mr VBV gezien ? 't Is maar een idee !  8) ;D

Groeten Peter ;)

Frank_N

Knappe plaatjes hoor, Evan! (die van uw bericht 2732)
Zeer sfeervol 8)
Groet van Frank

Metpetergaathetbeter

Hoeveel wagonnetjes hangen aan die 55's geteld of heb ik er ook overgelezen ?
Groeten Peter ;)
PS trouwens leuke foto's

evan

#2725
Ik geloof dat er hier 18 stuks aanhingen met een 50 ton ballast per wagen als ik m'n collega mag geloven ;)

Deze is misschien ook iets voor je?

http://www.daxi.be

http://www.daxi.be/index.asp?id=420&idf=1
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OlivierV

Fraaie set foto's evan!

Van zo'n 55ers kan ik wel genieten.

Groeten,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 juli 2013, 21:44:54 PM
Het groen zag er nogal exotisch zelfs wat Hawaiiaans uit (en ik ben daar al geweest vandaar !).
Groeten Peter ;)

Hawaiiaans groen???? 

Volgens mijn bescheiden mening heeft men overal ter wereld dezelfde groenschakeringen en dezelfde kleurschakeringen zoals hier.  :o :o :o
 

Jurgen

Citaat van: evan op 30 juli 2013, 22:07:18 PM


Peter,

Citaat van: OMC op 30 juli 2013, 00:58:20 AM



De laatste foto voor vandaag is deze van TUC-Rail 5528 en 5532 van Schaarbeek naar Antwerpen-Noord, wegens werken aldaar had men ballast en spoorstaven nodig, de ballast werd op maandag 29 juli aangebracht in Daxi-stortwagens van Roemeense origine maar gehuurd door Infrabel.

Goed gelezen ;D


Wat is eigenlijk het verhaal achter deze wagens? Waarom worden ze gehuurd? Heeft men niet genoeg eigen ballastwagens? Zijn er dan echt zo veel werken op onze spoorwegen?
Ik ben gewoon nieuwsgierig omdat er hier in Aarschot ook al een hele tijd één staat die blijkbaar geen vin verroert. Eerst stond hij eenzaam en alleen op een doodlopend spoor, daarna kwam er een platte wagen bij staan (ik dacht een Ks) en vervolgens kwam er een andere wagen type Sgns bij staan ipv de Ks. Ondertussen staan ze hier al een paar weken zonder te bewegen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

reeves

Knappe foto's  ;)

Vandaag een 77'er zien rangeren ter hoogte van kaai 1204 richting Scrap Therminal moest daar blijkbaar een paar wagons lossen(EAOs, ik zelfwerk op 1204 en moest de dakluiken open zetten voor de "operators" om een iets aangenamere temperatuur te hebben  in defabriekshal , eens per maand komt er ook een 62'er met de"onkruidtrein " langs, geweldig om te zien en te horen.................................. , deze passeert op een 2 tal meter van onze "poort"

Moet er eens werk van maken om te maken dat met i phone (of mijne "kodak" eens meenemen om he)m op de gevoelige plaat te zetten

Groeten Tom