Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Binco

Vandaag op weg naar Antwerpen deze rode nog tegen gekomen.

Eres

Een zeer mooie opname Stephen,  mooi vol in het beeld.

Wim

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OMC

Heeft maandagnacht een Fiattrein van Montzen naar A.E.T. in de Waaslandhaven gereden, veel sporen waren er precies niet meer vrij als ze de loc op een bezet spoor achter een werktrein steken :)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

ERVIN

Mooi verweerd ook , knappe foto  , mijn persoonlijke favoriet.  ;)

Eres

Vanochtend reed ik via Gouvy terug en zag tot mijn grote verbazing een dubbele stam Desiro's staan. Ik had gelukkig de pocket bij me dus ik kon snel even wat plaatjes trekken die ik hier onder laat staan. In de rijtuigen van de 08519 hingen pamfletten binnen aan de ramen dat deze gereserveerd was voor een school uit Liege en bij de 08517 stond er op dat deze gereserveerd was voor een school uit Charleroi.  Maar beide stonden aan elkaar gekoppeld ???? Ook de Desiro's hebben dus de
oeilelijke GF koppeling. Het was voor mij de eerste keer dat ik een Desiro persoonlijk heb gezien mag dan ook zeggen ze zijn welkom en hoop ze vaker te mogen zien.















NMBS bedankt eindelijk is een keer een brood nodige afwisseling

Wim

Jurgen

Wim, ik kan me levendig inbeelden hoe je jezelf voelde toen je die vreemde treinstellen zag staan in Gouvy.  ;D

Ik heb hetzelfde gevoel als er zo eens iets hier in Aarschot gebeurt. Hier staat al bijna een hele week een speciale goederenwagen van Infrabel die ingeschreven is in Roemenië. Sinds maandag hangt er ook nog eens een platte wagen aan met rails erop.
Ik heb nog steeds geen idee wat die wagen hier staat te doen en waarvoor hij dient. Ik heb er foto's van gemaakt maar ben er nog niet toe gekomen om ze online te plaatsen.

Om maar te zeggen, ik ben blij dat je eindelijk eens wat afwisseling ziet daar in Gouvy.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

Beide Desiro's 08517 en 08519 waren gisteren samen met een 080xx als ledige rit op doortocht te Libramont in de richting van Brussel.

Eres

Jurgen:

Als je foto's hebt stuur ze via mijn pm.  Ik ken iemand bij Infrabel en die kan mij alles vertellen daarover en kan ik je op de hoogte brengen.

Jeroen: Ik ben heel benieuwd waar je de informatie vandaan hebt over deze treinstellen Libramont/Brussel. Ben zelf van plan omnaar Libramont te gaan daar ik meen dat daar meerdere Desiro's komen en ook wat reeks 13 en misschien nu ook al de reeks 20 die het over gaan nemen tijdelijk van de reeks 13?

Dank voor jullie reactie en ja ik heb vandaag persoonlijk een keer een Desiro in het echt kunnen zien zalig was dat

Wim

OlivierV

#2574
Leeg bericht.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Mattias

Citaat van: OlivierV op 25 juni 2013, 18:47:32 PM
O ja, volgens mij komt de AM96 er langs mijn oren uit... tijd dat het nog eens wat variatie is langs L59...

Of zelf eens langs een andere spoorlijn gaan staan..
Kan helpen.. Van horen zeggen hé  ::)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Eres

Olivier

Zoek jij ook al naar andere variaties? Was blij vandaag eens iets totaal anders te zien

Wim

OlivierV

Citaat van: Mattias op 25 juni 2013, 19:21:06 PM
Citaat van: OlivierV op 25 juni 2013, 18:47:32 PM
O ja, volgens mij komt de AM96 er langs mijn oren uit... tijd dat het nog eens wat variatie is langs L59...

Of zelf eens langs een andere spoorlijn gaan staan..
Kan helpen.. Van horen zeggen hé  ::)
Kan ook helpen, Spijtig genoeg zit er in de andere dichtstbijzijnde spoorlijn van mijn huis een gat ter hoogte van Schellebelle en zal het daar nog even uit blijven. Lijn 50A is anders ook wel de moeite en leuk.

Al ben ik wel enorm blij van de foto van die 2703, mooi met de snuit in de zon.
Reden dat ik vaak langs lijn 59 ga is omdat het niet ver is als ik met de auto van Destelbergen/Lochristi kom. Althans, het is soms al heel variërend geweest, zo van die momenten dat je er een uur gaat staan en 10 treinen kunt fotograferen waarvan slechts 2 rubberneuzen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Binco

Ik ken dat gevoel, Olivier!
Bij mij is Lijn 59 ook de favoriete lijn en het dichtst bij huis al steekt het soms wat tegen als er de ene AM96 na de andere voorbij komt.
Tegenwoordig zit ik vaak in de haven, daar komen die niet  8)
Verder ben ik ook wel blij met de combinatie HLE27+M4+HLE27, deze vervangen een stel AM96'ers geloof ik ...
;)

chef garde

Citaat van: Binco op 25 juni 2013, 20:17:09 PM

Verder ben ik ook wel blij met de combinatie HLE27+M4+HLE27, deze vervangen een stel AM96'ers geloof ik ...
;)
Dat is een P-trein Kortrijk-Antwerpen.